Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@18:44:41 GMT

70 طرح در خور و بیابانک افتتاح و کلنگ زنی می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۷۰۹۴

70 طرح در خور و بیابانک افتتاح و کلنگ زنی می شود

عباس بلانیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : برای این تعداد طرح ها افزون بر هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه یا در نظر گرفته شده است.
به گفته وی این طرح ها در بخش های زیرساخت های شبکه برق، آب، گاز، میراث فرهنگی، کشاورزی، منابع طبیعی، راهداری، راه و شهرسازی ، ورزش و صنعت در مناطق شهری و روستایی است که برای 200 نفر اشتغالزایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خور و بیابانک اظهارداشت : از این تعداد 13 طرح با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و برای 150 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
بلانیان ادامه داد: این طرحها در سه شهر خور، جندق و فرخی و روستاهای چاهملک، مصر، فرحزاد ، جعفرآباد، ابراهیم آباد، مهرجان، بیاضه، اردیب، ایراج، گرمه، هفتومان، عروسان گلستان، نهرود و گود اجرا شده است.
وی تصریح کرد : ساماندهی گلزار شهدا، گازرسانی شهر جندق، اجرای طرح های آبخیزداری، اقامتگاه های بومگردی، مرمت و بهسازی قنات، پرورش شتر مرغ و شتر، آبیاری کم فشار، اصلاح شبکه آبرسانی، روکش آسفالت معابر روستایی و جاده های اصلی و روستایی، برقرسانی، ساماندهی معابر روستایی، سالن ورزشی و طرح های صنعتی از مهمترین طرحهای قابل افتتاح و اجرا در این شهرستان است.
فرماندار خور و بیابانک ایجاد هم افزایی در دستگاه های اجرایی را یکی از راههای موفقیت مدیران در امور شهرستان و در این شرایط سخت اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: ضروری است، مدیران نهادها با ایجاد هم افزایی مشکلات مردم را در دستگاه مربوطه روان سازی کنند و سرعت بخشند.
بلانیان با بیان این که جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر فرصتی مناسبی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان است، افزود: دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باید برای جامعه و به ویژه نسل جوان تبیین شود که درخت تنومند 40 ساله انقلاب به همین راحتی به شکوفایی نرسیده است.
خور و بیابانک با مساحتی بالغ بر 12هزار کیلومتر مربع در شرقی‌ترین نقطه استان در فاصله 420 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
/6026/9860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اصفهان برق دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی گاز جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مجتمع در سه‌طبقه و در دو مرحله کلنگ زنی شد که دارای ۱۷ سالن و سر در خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتبار موردنیاز برای این پروژه در مرحله اول ۱۵۰ میلیارد ریال است و این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود.

جاودان سیرت تصریح کرد: مرحله اول فونداسیون و طبقه اول است و با اعتبار مشخص‌شده ساخته می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در مراحل دوم و سوم نیز اعتبارات دیگری اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر 6098461

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • ضرورت شناسایی و تعریف فناوری نرم حلال
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد