Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان گفت: تاکید استانداری توسعه متوازن و عادلانه در تمام نقاط استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان ضمن بیان اینکه حل مشکلات شهرهای استان سمنان در دستور کار استانداری قرار دارد،گفت: مسئولان ارشد تعلق خاطر به هیچ منطقه‌ای ندارند و نگاه استانداری نسبت به این مقوله توسعه متوازن و عادلانه در تمامی نقاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه اولویت در حل مشکل تامین آب پایدار برای شرب، صنعت و کشاورزی است، اضافه کرد: گرمسار نیز در این مقوله مستثنا نیست و به دنبال حل مشکل آب در شهرک‌های صنعتی هستیم.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه آب موردنیاز صنایع در شهرک‌های صنعتی می‌بایست تامین شود، ابراز داشت: حفر چاه در این منطقه برای تامین آب صنعت در دستور کار قرار خواهد گرفت و می‌بایست تا رفع مشکل از چاه‌هایی که استفاده نمی‌شود برای صنعت به‌کارگیری شود.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: آب موردنیاز صنایع گرمسار کم آب بر هستند بنابراین می‌توان با مدیریت مطلوب در حوزه منابع آب در بخش آشامیدنی و بهداشتی نیز مصرف موردنیاز را تامین کرد.

انتهای پیام / گ

حضور استاندار سمنان در شهرستان گرمسار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی