Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@20:42:41 GMT

آغاز سومین مرحله اردوی تیم ملی سه گانه کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۷۶۰۲

آغاز سومین مرحله اردوی تیم ملی سه گانه کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش سه گانه، سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم های ملی جوانان، امید و بزرگسالان سه گانه با حضور سرجیو سانتوز سرمربی تیم ملی از روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۱۷ ورزشکار توسط سانتوز به اردو دعوت شده اند و برابر تصمیم فدراسیون، استان های دارای ورزشکار در اردو باید یک مربی همراه به اردو اعزام داشته تا با طی دوره آموزشی تحت نظر سرجیو سانتوز بر انجام برنامه های ارسالی توسط سرمربی به ورزشکار نظارت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب ۸ مربی نیز از استان های مختلف در این اردو حاضر هستند.

ورزشکاران و مربیان حاضر در اردو روز گذشته خود را به سرپرست اردو معرفی و در کمپ تیم های ملی حاضر شدند. روز گذشته کارگاه آموزش آشنایی با دوپینگ و مکمل های ورزشی با شرکت ملی پوشان و مربیان حاضر در اردو در محل کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

اسامی ورزشکاران و مربیان حاضر در اردو به شرح زیر است:

بزرگسالان:
محمدمهدی رحمتی، بهزاد نوبری پور، علی عباس نژاد و هادی یوسفی

امید:
امین سقایی، پارسا محجوب، علی افتخاری و عباس جهانگیری

جوانان:
علی رضوانی، آرمین قلعه نویی، سیدجواد حسینی، امیرحسین ولی خانی، آریا قربانی، علی عباسی، مبین میزبان و محمدحسین طیبی، علی ایرانمنش

مربیان:
آتیلا لواء، فرامرز رنجکش، محمد باقری، محمد منصورزاده، مازیار شیریان، ستار یثربی، محمدرضا علیزاده و کیومرث قربانی.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی تیم ملی دوپینگ سه گانه قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست و سومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا درحالی امروز یکشنبه  16 اردیبهشت ماه از ساعت 12 الی 16 در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد که  طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در این مرکز، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

با موافقت بانک مرکزی، از هفته جاری تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بیست  و سومین حراج شمش در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

لازم به ذکر است وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 15 اردیبهشت ماه 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز