Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-04@21:24:18 GMT

واکنش مردم به رفتار جنجالی مهناز افشار با بازیگر مرد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۷۶۸۵

واکنش مردم به رفتار جنجالی مهناز افشار با بازیگر مرد

«مهناز افشار» ، بازیگر سینما در پی سوژه شدن عکس و فیلمش در مراسم نشست خبری فیلم «ناگهان درخت»، در توییتر خود، واکنش نشان داد.

دیشب یک لحظه سرم رو آوردم بین سر پیمان معادی و مهراب قاسمخانی برای عکس از قضا زاویه ای که منتشر شده برای دیگرانی این حس ایجاد شده که شوخی جنسی کردم!

خواهر و برادر مدعی حقارت و قضاوت تو یک زاویه بیشتر نداره و معنیش ذهن کثیف توست اما حرکت بی منظور و عادی من چند زاویه داره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم جنجالی مهناز افشار و پیمان معادی مراسم نشست خبری فیلم «ناگهان درخت»


دانلود فیلم

واکنش مردم در شبکه های اجتماعی

_marziesadatnazari
اینکه هر کاری دلت خواست رو جلوی چشم همه انجام بدی بعد بگی اشتباه دیدید معنایش چی میتونه باشه؟،،،،،چرا فکر میکنی دیگران رو میتونی با چند تا بازیه با کلمات متقاعد کنی،،،،،،،،،،
mn.ar11
.. خودتی … ملتو چی فرض کردی

@hastiijam این عزیزان چون هنرمند هستن و رفتارشون زیر نظر به خاطر همینه ک اینجوری بهشون میگن وگرنه همه آدما مشکلاتی دارن
hojat89behjat2018
مشخصه تنش میخاره
alirezagholamie
دوست داشته حالا همه شدن مامور ارشاد .هنرپیشس دیگه وبی همتا ودوستداشتنی وبی ریا .یه دونه ای خاله مهناز
l_ahmadi6763
آخه پارسال هم آقای اسداله یکتا رو بغل کرده بود !! اون موقع هم ، همه می گفتن چی شده مگه؟!! فکر کنم تا مهناز افشار نره سر اصل مطلب شما ها باوران نمیشه که این خانم هم آدم … !!
amirianarmin
نه بابا چیزی نبود غیر شیطنت بچه گانه زنه دیگه … دیگه
salamat_zibaii_narges
جوری رفتی طو صورتش انگار میخای ..

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار جنجالی اخبار سلبریتی ها اخبار سینما اینستاگرام مهناز افشار بازیگران جنجالی توییتر مهناز افشار جشنواره فیلم فجر 97 جنجال بازیگران جنجالی مهناز افشار سلبریتی های ایرانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شوخی جنسی همسر مهناز افشار واکنش شبکه های اجتماعی واکنش مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی  گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد