Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا ایران در مرحله دوم رقابت‌های پلی آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال مینروا پنجاب هندوستان برود.

کاروان این تیم هندی برای برگزاری بازی با سایپا امشب وارد تهران می‌شوند و در روز‌های شنبه و یک شنبه هفته آتی ۲ جلسه تمرینی را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته طبق قوانین فیفا و AFC آخرین جلسه تمرین شاگردان ساچین بادادهه پیش از بازی با نارنجی پوشان پایتخت کشورمان در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار یعنی شهدای شهرقدس برگزار می‌شود‌.

جنگجویان پنجاب (لقب تیم مینروا) که با کسب قهرمانی فصل گذشته لیگ هند توانست جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند در فصل جاری این مسابقات وضعیت خوبی ندارد و تا پایان هفته شانزدهم با کسب ۱۴ امتیاز در رده نهم جدول ۱۱ تیمی ایندیان لیگ قرار گرفته است.

نشست خبری دیدار سایپا و مینروا از ساعت ۱۰ تا ۱۱ دوشنبه ۲۲ بهمن در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد و علی دایی و ساچین در این نشست پاسخگوی رسانه‌ها هستند.

دیدار این ۲ تیم هم از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه سه شنبه ۲۳ بهمن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برنامه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹

امین منوچهری به سایپا بازگشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان 2019 آسیا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد