Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بابک پاک نیا با اعلام این خبر گفت: همشهریان گرامی می توانند از طریق سامانه http://nobat.kums.ac.ir با رزرو نوبت، بدون صرف وقت و تحمل صف های طولانی از پزشک متخصص مورد نیاز خود نوبت را رزرو و سپس به پزشک مراجعه کنند.

وی مراحل استفاده ازاین سامانه را تشریح کرد و افزود: افراد می توانند جهت گرفتن نوبت ویزیت از پزشک مربوطه با ورود به سامانه مذکور بر روی لینک "رزرو نوبت" کلیک کنند و با وارد کردن " کد ملی بیمار "، " مرکز درمانی" مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پاک نیا ادامه داد: انتخاب " تخصص پزشک" و کلیک بر روی آن مرحله بعدی است که با انجام آن " نوبت های پزشک" نمایش داده می شود و در این مرحله با وارد کردن" کد امنیتی" بایستی بر روی لینک " رزرو نوبت" کلیک کنند.

مدیر اطلاعات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تکمیل کردن "اطلاعات بیمار"، وارد کردن" کد امنیتی" و در نهایت کلیک بر روی دکمه " تایید نهایی" آخرین مرحله ثبت نام برای پذیرش بیمار است.

وی با بیان اینکه استفاده حداکثری مردم از این سامانه جهت نوبت دهی بتواند موجبات رفاه حال بیماران را فراهم کند، افزود: علاوه بر استفاده از سامانه اینترنتی می توان از کد دستوری زیر نیز جهت رزرو نوبت استفاده کرد.

کد خبر 4537296

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی فناوری اطلاعات کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مولد سازی دارایی‌های دانشگاه های تبریز و علوم پزشکی

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی و تبادل نظر درخصوص مسائل، مباحث و ابهامات مربوط به مولد سازی دارایی‌های دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظهر امروز چهارشنبه باحضور واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی، معاونان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز و فعالان محیط زیستی، برگزار شد.

واقف بهروزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مولد سازی دارایی‌های دولت اظهار داشت: در این طرح دولت اموال بلا استفاده‌ای که دارد یا اموالی که ارزش افزوده و بهره وری پایین دارد و سال‌ها رها شده‌اند و استفاده مطلوبی از این اموال صورت نمی‌گیرد را شناسایی می‌کند تا این اموال بهینه سازی شود.

وی ادامه داد: مولدسازی دارایی‌های دولت یک نوع ثروت آفرینی است.

کد خبر 6100421

دیگر خبرها

  • تبیین مولد سازی دارایی‌های دانشگاه های تبریز و علوم پزشکی
  • افزایش حق الزحمه دستیاران پزشک به ۱۵ میلیون تومان
  • حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • جایگاه پنجم دانشگاه کردستان دربین دانشگاههای جامع وزارت علوم
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد