Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:54:52 GMT

«اعلان» و «لحظه ی جادویی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۷۹۸۷

«اعلان» و «لحظه ی جادویی» منتشر شد

به گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «اعلان» عنوان کتاب مجموعه آثار برگزیده ی پوستر و «لحظه ی جادویی» عنوان مجموعه آثار عکس راه یافته به بخش نمایشگاه سی و هفتمین جشنواره ی تئاتر فجر است.

کتاب «اعلان» به مدیریت ابراهیم حسینی، با مدیریت اجرایی اشکان زمردی مطلق و طراحی مریم شیرزادی است که طراحی جلد آن توسط سعید رضوانی صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۶۱ اثر و پنج مجموعه‌ی حاضر در این کتاب از ۳۴ هنرمند طراح توسط گروه انتخاب این بخش ساعد مشکی، فرزاد ادیبی و صالح تسبیحی انتخاب شده اند.

«لحظه‌ی جادویی» مجموعه‌ی ۶۴ عکس از از ۴۵ عکاس را به مدیریت سیامک زمردی مطلق در خود گنجانده و طراح گرافیک مدیر اجرایی آن اشکان زمردی مطلق است و جلد آن را سعید رضوانی طراحی کرده است.

مجموعه آثار «لحظه ی جادویی» با انتخاب رضا معطریان، هادی نوید و عباس کوثری به چاپ رسیده اند.

گفتنی است؛ سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر فجر تئاتر عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)