Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 بازی در روزهای مختلف به پایان رسید و طبق رسم هر هفته، ترکیبی منتخب از بهترین بازیکنان را در این مقطع انتخاب کردیم. این نفرات از لحاظ تاثیرگذاری در تیم خود و نتیجه بازی در بین برترین‌های هفته شانزدهم بودند.

 

دروازه‌بان: رحمان احمدی (پارس جنوبی)

یک سوپر سیو در دیدار با فولاد داشت و روی چند صحنه دیگر هم با هوشیاری مقابل حملات بازیکنان فولاد ایستادگی کرد تا تیمش در یک دیدار سخت مقابل شاگردان افشین قطبی به تساوی برسد و یک امتیاز کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع راست: وریا غفوری (استقلال تهران)

با وجود اینکه در تیم ملی در جام ملت‌ها زیاد به او بازی نرسید ولی همچنان با انگیزه بالا در ترکیب استقلال حضور دارد و یکی از بهترین نفرات تیمش است. وریا مقابل پیکان یک گل زد و در سایر دقایق بازی هم با عملکرد خوبش در فاز دفاعی و هجومی توانست به تیمش در برد پرگل این هفته کمک کند.

 

مدافع میانی: محمد دانشگر (استقلال تهران)

در ترافیک خط دفاعی استقلال خیلی سخت توانسته جای ثابتی پیدا کند ولی عملکرد خوبی داشت و فراتر از حد انتظار ظاهر شد و اجازه نفوذ چندانی به مهاجمان پیکان نداد. دانشگر با ادامه این روند می‌تواند جایگه ثابتی در ترکیب اصلی داشته باشد.

 

مدافع میانی: جورج گولسیانی (نساجی مازندران)

مقابل تیم سابقش یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و حضور مستحکمی در خط دفاع داشت و مانع از نفوذ مهاجمان شد. گولسیانی در طول یک سال و نیم حضورش در ایران به عنوان یکی از خارجی‌های خوب لیگ خودش را مطرح کرده است.

 

مدافع چپ: شایان مصلح (پرسپولیس)

اگرچه در این پست بازیکنان خوب دیگری از جمله سعید آقایی سپاهان و احسان حاج‌صفی تراکتورسازی هم حضور داشتند ولی مصلح عملکردی بهتر از آنها در ترکیب تیمش داشت و بازی خوب خودش را با گرفتن یک پنالتی و باز شدن یخ بازی برای تیمش تکمیل کرد.

 

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی (پرسپولیس)

حضورش در تیم ملی بی دلیل نبوده و حتی نشان داده که می‌توانست فرصت بیشتری در امارات داشته باشد. نوراللهی تقریباً هر هفته در ترکیب تیمش عملکرد مثبتی دارد و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و این کار را در بازی دشوار و حساس مقابل پدیده هم انجام داد و هم به خوبی از نفوذها جلوگیری کرد و هم در پخش کردن توپ عملکرد موفقی داشت.

 

هافبک راست: اشکان دژاگه (تراکتورسازی تبریز)

همانطور که در جام ملت‌ها در ترکیب تیم ملی خودش را به عنوان یک ستاره با تجربه معرفی کرد در ترکیب تراکتورسازی هم خوش می‌درخشد و به نوعی مهره اصلی و محوری تیم لیکنز محسوب می‌شود که پایه گذار اکثر حملات تیمش است.

 

هافبک چپ: معین عباسیان (سایپا)

اگرچه تساوی 2-2 برای سایپا مقابل سپیدرود پایین جدولی نتیجه خوبی محسوب نمی‌شود و به طور کلی سایپایی‌ها روز خوبی در این هفته از رقابت‌ها نداشتند ولی عباسیان عملکرد درخشانی داشت و یک سر و گردن از سایر نارنجی پوشان بالاتر بود و شاید اگر نبود یک شکست دیگر به آمار تیمش اضافه می‌شد. او پاس گل اول را داد و روی گل دوم هم تاثیر مستقیم گذاشت.

 

هافبک هجومی: فرشید اسماعیلی (استقلال تهران)

یک پاس گل و تاثیرگذاری مستقیم روی اکثر حملات استقلال از او ستاره این هفته تیمش و حتی ستاره این هفته لیگ برتر را ساخت. اسماعیلی به یک بازیکن پخته و تاثیرگذار در ترکیب تیمش تبدیل شده است که با وجود ترافیک وحشتناک بازیکن در پست او در جمع آبی‌ها هیچ تردیدی نسبت به جایگاهش وجود ندارد.

 

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

مثل بازی رفت با ضربه پنالتی خوبش مقابل پدیده 3 امتیاز مهم برای تیمش را رقم زد و در اکثر دقایق بازی هم در خط حمله عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌هایی برای تیمش ساخت که مورد استفاده قرار نگرفت.

 

مهاجم: حسین شنانی (سپیدرود)

زدن 2 گل در بازی با سایپا دلیل کافی برای حضور او در تیم منتخب هفته است. شنانی یک امتیاز با ارزش برای تیمش در این هفته کسب کرد و با ادامه این روند می‌تواند از بازیکنان کلیدی و خوب لیگ باشد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علی علیپور تیم منتخب هفته وریا غفوری تراکتورسازی پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!

به گزارش "ورزش سه"، تاکنون بیست و پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته و استقلال بر خلاف تمام پیش‌بینی‌ها، توانسته است تا این مقطع از فصل صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کند. آبی پوشان که تنها پرسپولیس را به عنوان رقیب خود در راه کسب عنوان قهرمانی می‌بینند، امروز میزبان ذوب آهن خواهند بود.

جواد نکونام که امید زیادی دارد تا تیم سابقش یعنی نساجی امروز در قائمشهر از پرسپولیس امتیاز کسب کند، احتمالاً تیمش را با کمترین تغییرات ممکن نسبت به دیدار قبل برابر تراکتور به زمین مسابقه خواهد فرستاد. تنها تغییر محتمل در ترکیب آبی پوشان، می‌تواند حضور آرمین سهرابیان به جای ایمان سلیمی در جمع نفرات اصلی باشد.

????سید حسین حسینی که دیدار مهم قبلی تیمش برابر تراکتور را به دلیل محرومیت از دست داده بود، حالا و با پشت سر گذاشتن دوران محرومیتش می‌تواند یک بار دیگر برای استقلال به میدان برود. کاپیتان آبی‌ها که رقابت سختی در جدول کلین شیت‌های لیگ برتر با حسین پورحمیدی و علیرضا بیرانوند دارد، امیدوار است که امروز دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

????همانطور که در بالاتر نیز گفته شد، در صورت تایید کادر پزشکی، ممکن است آرمین سهرابیان بعد از ۲ بازی غیبت، به ترکیب آبی پوشان برگردد. خط دفاعی استقلال در نیمه دوم دیدار برابر تراکتور متزلزل نشان داد و نکونام به دنبال تقویت این بخش از ترکیب تیمش است. در کنار سهرابیان و به مانند بازی‌های قبلی، این روزبه چشمی خواهد بود که وظیفه رهبری خط دفاعی را بر عهده خواهد داشت. محمد حسین مرادمند نیز سومین مدافع آبی‌ها در بازی حساس امروز مقابل ذوب آهن خواهد بود.

????نوار پاس گل‌های متوالی ابوالفضل جلالی در دیدار هفته قبل مقابل تراکتور پاره شد. با این حال، مدافع استقلال که در این فصل عملکرد قابل توجهی داشته و برای کسب عنوان بهترین پاسخ لیگ برتر با ریکاردو آلوز رقابت می‌کند، امروز نیز از ابتدا به میدان می‌رود. در سمت راست، باز هم انتخاب نخست کادر فنی، صالح حردانی خواهد بود.

????نکونام برای انتخاب جانشین مهدی پور، می‌تواند از میان زبیر نیک نفس و امید حامدی‌فر یک بازیکن را در کنار آرش رضاوند به میدان بفرستد که در این میان شانس زبیر برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است. جلوتر از این دو بازیکن نیز، جلال الدین مارشاریپوف بازی خواهد کرد. ستاره ازبکستانی استقلال در دیدارهای اخیر تیمش کم فروغ ظاهر شده و آبی‌ها امیدوارند که او یک بار دیگر به روزهای خوبش بازگردد.

????مهرداد محمدی در تبریز بسیار پرتلاش و جنگنده ظاهر شد اما او در باز کردن دروازه تراکتور بدشانس بود. در یک صحنه و در دقایق پایانی بازی، شلیک تماشایی این بازیکن به تیرک دروازه اصابت کرد. او که همواره در استادیوم آزادی برای تیمش مثمر ثمر بوده است، در تلاش است تا مقابل ذوب آهن نیز بدرخشد. دیگر عنصر تهاجمی آبی‌ها، گوستاوو بلانکو خواهد بود. مهاجم بلند قامت آرژانتینی، یکی از امیدهای گلزنی تیمش به شمار می‌رود.

????ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن:
سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم