Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضورش در جلسه امروز در حزب منشعب شده از حزب اعتماد ملی گفت: از بنده دعوت کردند و من در این جلسه فقط به عنوان مدعو حضور داشتم نه به عنوان عضو حزب، هر یک از احزاب اصلاح طلب من را دعوت می‌کنند در جلسه‌شان شرکت می‌کنم و این دلیل نمی‌شود که عضو تمامی این احزاب باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای منتجب‌نیا از دوستان ۴۰ ساله بنده هستند و از من برای افتتاحیه دعوت کردند و من به عنوان احترام به او در این جلسه شرکت کردم.

رجایی در پاسخ به این سوال که اختلاف بین اعضای اعتماد ملی موجب جرقه‌ای بین احزاب اصلاح طلب شود و این مسئله در دیگر احزاب هم ادامه داشته باشد، اظهار کرد: بنده به سهم خودم نگران انشعاب و جدایی بین احزاب اصلاح‌طلب هستم و به نظر من نباید این چنین باشد.

وی تصریح کرد: همانطور که شاهد بودیم بین مجمع روحانیون مبارز و جامعه روحانیت دو تشکیلات ایجاد شد بنابراین هر انشعابی نمی‌تواند منفی باشد، اما بهتر است که انشعابی بوجود نیاید و ما احزاب فراگیر و جامع و گسترده‌ای داشته باشیم، اما ممکن است دوستان به دلایلی به این نتیجه برسند که با هم نمی‌توانند کار کنند و از این جهت تشکیل حزب جدید نباید علیه حزب دیگری نتیجه‌گیری شود.

رجایی خاطر نشان کرد: اختلاف بین این دو حزب هم می‌تواند جرقه‌ اختلاف بین احزاب  اصلاح طلب باشد و هم می‌تواند نوعی تکثر باشد اگر اینطور نباشد که ما باید تنها  یک حزب اصلاح طلب داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم این جدایی هم می‌تواند نگران‌کننده باشد و هم می‌تواند حزب جدیدی را تأسیس کند  که موجب به وجود آمدن نیرو‌های جدیدی باشد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ استاندار در این همایش گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پاسخی به حمله و تجاوز دشمن بود.

دکتر علی‌محمد زنگانه با تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: من از همه احزاب که نسبت به آگاهی بخشی به جامعه و حمایت از این عملیات غرورآفرین تلاش کردند سپاسگزارم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند