Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:26:04 GMT

چند طرح و پروژه عمرانی در شهرستان مهرستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۸۸۸۳

چند طرح و پروژه عمرانی در شهرستان مهرستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد علی موهبتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستای پاک «کهن کهور» شهرستان مهرستان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شروع این سفر از جایی شروع شد که یکی از روستاهای بی نظیر بلوچستان و منطقه مهرستان استو

وی افزود: روستای «کهن کهور» شهرستان مهرستان یکی از روستاهای پاک و با مشارکت بالای مردمی در امور روستا و اجرای برنامه های فرهنگی است که در یک موقعیت استراتژیک قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پایه و بنای گردشگری پاک بودن یک منطقه است، ادامه داد: وجود سد «ماشکید علیا» در روستای «کهن کهور» در حوزه گردشگری می تواند نقش آفرین و اثر گذار در استان و به ویژه در این شهرستان باشد.

بنابر این گزارش، در هشتمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور استاندار استان سیستان و بلوچستان  و جمعی از مسئولان استانی و محلی چندین طرح و پروژه عمرانی در شهرستان مهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

گفتنی است، بازدید از روستای «کهن کهور»، افتتاح سایت هواشناسی، سایت اداری، کلنگ زنی اورژانس ۱۱۵ شهر مهرستان، افتتاح مجتمع تجاری بخش خصوصی، بازدید از پروژه ملی سد شهری کور، دیدار با خانواده شهداء، شرکت در نماز جمعه و شورای اداری در بخش «آشار» شهرستان مهرستان از جمله مهمترین برنامه های سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان مهرستان بود.

کد خبر 4537376

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان دهه فجر شهرستان مهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر