Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:26:15 GMT

مسئولان با قاطعیت جواب یاوه‌گویی دشمنان را بدهند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۸۹۹۷

مسئولان با قاطعیت جواب یاوه‌گویی دشمنان را بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: نوزدهم بهمن ۵۷ همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) دیدار کردند که در این دیدار ستون و کمر نظامی رژیم شاهنشاهی شکسته شد.

وی افزود: گارد شاهنشاهی که متوجه حضور همافران در محضر امام خمینی شده بود به نیروی هوایی حمله کرد که در نهایت مردم به کمک همافران پیوستند و شهادت عده ای از مردم و نیروهای هوایی، زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم خود را برای راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می کنند

امام جمعه اردستان گفت: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و شاهد حمله های نظامی و نقشه های شوم متعددی از سوی دشمنان  این نظام بوده‌ایم که آخرین آن اعلام تابستان داغ بود  تا نگذارند جشن چهل سالگی انقلاب شگل بگیرد اما مردم ما امروز هوشیارتر از گذشته شده و از هم اکنون خود را برای راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می کنند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور ایران عزت به همراه آورد،  ابراز داشت: تعریف و تمجید حسن نصرالله از رهبر انقلاب بدین معنی است که انقلاب ما صادر شده است و شعار حضرت امام خمینی که در ابتدای انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی باید صادر شود در حال محقق شدن است.

امام جمعه اردستان با اشاره به یاوه گویی های دشمنان و به ویژه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: مسئولان باید با قاطعیت جواب یاوه گویی دشمنان را بدهند تا دشمنی که هر روز از خود بهانه ای دارد نتواند با عزت و شرف مردم ایران بازی کنند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه رد پای آمریکا در همه کشورها وجود دارد و با دخالتهای نابجا در امور دیگر کشورها خود را ذلیل و خوار کرده است، تصریح داشت: ما همچنان بر موضع خود که حکومت اسلامی و علوی است پایبند بوده و آن را تا آخر ادامه خو اهیم داد  چراکه پشتیبان معنوی ما ائمه بزرگوار هستند.

کد خبر 4537386

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد