Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی مراد گادجیف کشتی‌گیر آذربایجانی قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جام بین‌المللی تختی شد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، رضا افضلی کشتی‌گیر کرمانشاهی در فینال وزن 70 کیلوگرم سی و نهمین دوره رقابتهای بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به مصاف حاجی مراد گادجیف رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا افضلی در ابتدای این دیدار یک اخطار گرفت اما در ادامه با بیرون رفتن از تشک مسابقه 1 امتیاز به گادجیف داد تا با نتیجه 1 بر صفر از حریف خود عقب بیفتد اما در ادامه افضلی با خاک کردن حاجی مراد گادجیف موفق شد 2 امتیاز بگیرد و با نتیجه 2 بر 1 پیش بیفتد.

در وقت دوم گادجیف چندین بار تلاش به زیرگیری کرد تا در نهایت افضلی را خاک کرد و 2 امتیاز کسب کرد و بلافاصله باز هم افضلی را خاک کرد تا 5 بر 2 از افضلی پیشی بگیرد اما در ادامه کشتی‌گیر کرمانشاهی موفق شد گادجیف را خاک کند تا نتیجه کشتی 5 بر 4 شود.

در ادامه افضلی چندین بار پیاپی اقدام به زیرگیری کرد اما موفق نبود و با اعتراض نادرست مربی‌های خود یک امتیاز دیگر به گادجیف هدیه داد اما در ثانیه‌های پایانی یک امتیاز دیگر کسب کرد تا در نهایت کشتی را با نتیجه 6 بر 5 به حریف خود واگذار کند.

ایپانف روسی قهرمان وزن 57 کیلوگرم جام تختی شدقهرمان وزن 61 کیلوگرم جام بین‌المللی تختی مشخص شددومین مدال طلای قرقیزستان از جام تختی؛ آکماتالیف قهرمان وزن 65 کیلوگرم شدیونس امامی قهرمان وزن 70 کیلوگرم جام تختی شد

‌انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان (ارمنستان)

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند