Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شمس الدین گفت: مشکلات موجود در کشور به دلیل وجود برخی سوءمدیریت‌ها و ناکارآمدی‌های مدیریتی است و نظام اسلامی دلسوز و خیرخواه مردم است‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام «سید عبدالجواد شمس‌الدین» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندر انزلی اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگوی بی‌بدیل دفاع از ولایت و ارزش‌های الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه بی‌بصیرتی مردم مدینه بعد از رحلت پیامبراکرم(ص) سبب بروز بدعت‌ در دین اسلام شد عنوان داشت: حضرت زهرا(س) با اقدامات و مجاهدت‌هایشان حقانیت امیرالمومنین(ع) را به گوش جهانیان رساندند.

 

وی با اشاره به تحمل مصائب سخت و طاقت‌فرسا توسط حضرت زهرا(س) در مسیر دفاع از ولایت خاطرنشان کرد: ما در مراثی و روضه‌ها مصائب وارد شده به حضرت زهرا(س) را می‌شنویم اما نمی‌توانیم حقیقت آن را درک کنیم‌.

 

شمس‌الدین با اعلام اینکه بنا به فرموده امیرالمومنین(ع) بعد از رحلت پیامبر، همه امت جمع شدند تا حضرت زهرا(س) را خرد کنند گفت: حضرت زهرا(س) تنها کسی بود که برای دفاع از حق ولایت حضرت علی(ع) به میدان آمد.

 

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) تمام سختی‌ها را تحمل کردند تا ما امروز مسیر ولایتمداری را به درستی تشخیص بدهیم افزود: نظام اسلامی ودیعه الهی است که ما در مسیر حفظ و حراست از آن وظیفه سنگینی داریم.

 

وی با اشاره به برگزاری "تجمع فاطمی" در روز شهادت حضرت زهرا(س) در شهرستان بندر انزلی تصریح کرد: وظیفه همگان است تا برای پاسداشت مقام حضرت زهرا(س) در این مراسم شرکت کنند.

 

شمس‌الدین با تاکید بر لزوم حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: امروز همه ما موظف هستیم تا به منظور دفاع از ولایت و نظام اسلامی در این راهپیمایی شرکت کنیم.

 

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه در شرایط کنونی که همه دشمنان علیه انقلاب متحد شدند، باید از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم عنوان داشت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن موجب یاس دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه دشمنان انقلاب اسلامی منتظر هستند تا ببینند مردم به چه میزانی در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور پیدا می‌کنند افزود: کمرنگ بودن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب افزایش فشارهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

 

شمس‌الدین سازکار مالی ارائه شده توسط اروپا را ساز و کاری نامناسب دانست و اظهار داشت: شاهد هستیم که بعد از گذشت مدت‌ها این ساز و کار در شرایطی ارائه شد که برای مشروطی را نیز مطرح کردند.

 

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به نشستی که قرار است روز ۲۳بهمن علیه جمهوری اسلامی در لهستان برگزار شود خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده توسط نظام اسلامی برخی کشورها از حضور در این نشست انصراف دادند.

 

شمس‌الدین با اعلام اینکه امروز برخی سوء مدیریت‌ها سبب شده تا مردم در صف گوشت یخ‌زده بمانند گفت: وجود برخی ناکارآمدی‌ها سبب شده است تا مردم با چنین مشکلاتی مواجه باشند.

 

امام جمعه بندر انزلی خاطرنشان کرد: مردم ما هوشیار هستند و می‌دانند که مشکلات موجود در کشور به دلیل وجود برخی سوءمدیریت‌ها و ناکارآمدی‌های مدیریتی است و نظام اسلامی دلسوز و خیرخواه مردم است‌.

 

وی راهپیمایی ۲۲بهمن را قوت قلبی را مظلومان عالم و جهان اسلام دانست و تصریح کرد: امسال قطعاً حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمگیرتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشت خواهد بود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ایام فاطمیه اردبیل 22 بهمن مقام معظم رهبری خبرگزاری شبستان راهپیمایی22 بهمن جشنواره فیلم فجر صف گوشت مدیریت ناکارآمد سو مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مردم تونس ساعتی قبل یک راهپیمایی گسترده در پایتخت این کشور به مناسبت روز جهانی کارگر و همچنین اعلام حمایت خود از ساکنان مظلوم نوار غزه برگزار کردند.

این راهپیمایی در میدان النضال واقع در پایتخت تونس برگزار شد.

شهروندان لبنانی نیز با حضور در خیابان‌های بیروت پایتخت این کشور و برگزاری یک راهپیمایی گسترده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی بنا به دعوت اتحادیه کارگران لبنان و به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد.

روز گذشته نیز دانشگاه‌های لبنان در حمایت از ساکنان نوار غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شاهد برگزاری تحصن‌های دانشجویی بود.

این تحصن‌ها بنا به دعوت نهادهای دانشجویی در دانشگاه آمریکایی بیروت، دانشگاه لبنانی آمریکایی شاخه بیروت، تمام شاخه‌های دانشگاه بیروت العربیه، دانشگاه بین المللی لبنان شاخه‌های بیروت و البقاع، دانشگاه الحدت، دانشگاه القدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح قدیس برگزار شد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی لبنان روز گذشته در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

کد خبر 6094117

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات