Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - 11.5 کيلومتر از مسير 27 کيلومتري خوي - ائواوغلي به صورت بزرگراه چهارخطه به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان غربي روز جمعه در آيين افتتاح اين جاده افزود: اين عمليات در 2 فاز انجام شده و به اتمام رسيده است.
ابراهيم مبارک قدم بيان کرد: اين پروژه در ايمن‌سازي مسير ارتباطي شهر خوي به سمت ائواوغلي اهميت ويژه دارد و در آينده به آزادراه تبريز - بازرگان متصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه امسال احداث و آسفالت 190 کيلومتر راه روستايي در آذربايجان غربي در دست اجراست، گفت: زيرسازي و احداث محورهاي روستايي براساس اولويت‌هاي کميته برنامه‌ريزي شهرستان‌ها انجام مي‌شود و تامين اعتبار آسفالت و قير نيز بر عهده اداره کل راه و شهرسازي است.
وي بيان کرد: طبق توافق با مسوولان شهرستاني امسال 40 کيلومتر راه روستايي در خوي مورد مطالعه قرار گرفته و عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.
به گزارش ايرنا، جاده خوي - ائواوغلي 27 کيلومتر است.
8135/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سال گذشته ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۹۴ کیلومتر از راه‌های روستایی عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است و در ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی عملیات زیرسازی تا مرحله پریمکت انجام و سال جدید عملیات آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

وی افزود: با احداث و بهسازی ۹۴ کیلومتر راه روستایی بیش از ۲۱۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال گذشته تا مرحله پریمکت پیش رفته است، خاطرنشان کرد: با مساعد شدن وضعیت جوی و آغاز فعالیت کارخانه‌های آسفالت استان، عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی انجام خواهد شد.

کهریزی تصریح کرد: فروردین سال جاری در محورهای روستایی سرایی لاریز کریم به طول ۱.۳ کیلومتر و راه روستایی الیاسی محمود نادر به طول ۰.۳ کیلومتر در شهرستان سرپل ذهاب عملیات پریمکت، اجرای ۲۰۰۰ متر لایه اساس در راه روستایی ده‌باغ شهرستان کرمانشاه و اجرای عملیات ابنیه فنی در راه روستایی تنگاب شهرستان قصرشیرین، انجام شده است.

وی با بیان اینکه راه‌های روستایی فرعی موتور محرک تولید است، گفت: هرچه دسترسی روستاها به راه‌ها بهتر باشد، تولیدات با قیمت مناسب‌تری به بازارهای مصرفی می‌رسد.

کد خبر 751462

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران