Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دارایی آلمان در سخنانی از عرصه مالی و بانک‌های کشورش خواست که خود را برای خروج نامنظم انگلیس از اتحادیه اروپا آماده کنند. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "هندلزبلات" آلمان، "اولاف شولتز"، وزیر دارایی آلمان از بانک ها و عرصه مالی و اقتصادی کشورش خواست که خود را برای یک برگزیت نامنظم آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که شب گذشته در سخنانی به مناسبت سال جدید میلادی برای بورس آلمان در فرانکفورت این اظهار نظرها را ایراد می کرد همچنین تاکید کرد که با توجه به شرایط آشفته موجود این مسئله بسیار اهمیت دارد که صنعت مالی آماده سازی  خود برای برگزیت و همچنین سناریوی برگزیت سخت را در پیش گیرد.

وی افزود: عرصه سیاسی و سازمان ها در سطح ملی و اروپایی به شدت در این راستا کار می کنند که خطرات مرتبط با این مسئله را کاهش دهند. این رویکرد در ارتباط تنگاتنگ با بازیگران مالی بازار انجام می شود و این بسیار خوب است.

وزیر دارایی آلمان همچنین تاکید کرد که دولت آلمان اطمینان می دهد در صورت یک برگزیت نامنظم هیچ خطری برای پایداری سازمان ها و مجموعه سیستم های مالی وجود نخواهد داشت.

روز گذشته رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا و نخست وزیر انگلیس در دیداری که در بروکسل درباره مسئله برگزیت داشتند به موفقیتی دست نیافتند. ترزا می، نخست وزیر انگلیس خواهان مذاکرات مجدد با بروکسل درباره توافق برگزیت است تا بتواند به خروج منظم انگلیس از اتحادیه اروپا دست یابد.

شولتز که معاون مرکل در کابینه دولت ائتلافی در آلمان نیز هست در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که 27 عضو اتحادیه اروپا در این مسئله با هم توافق دارند که هیچ گونه مذاکرات مجددی درباره برگزیت نباید وجود داشته باشد.

 مسئله برگزیت عرصه های اقتصادی و مالی در اروپا را در برابر چالش بزرگی قرار داده است چرا که بعد از برگزیت دیگر لندن به عنوان یک مرکز مالی جهانی بخشی از بازار داخلی اروپا نخواهد بود.

 خروج انگلیس از اتحادیه اروپا برای 29 ماه مارس برنامه ریزی شده است. اگر تا آن زمان نه یک توافق و نه تعویق تاریخ برگزیت شکل نگیرد انگلیس با وجود رای نمایندگان پارلمان انگلیس در مخالفت با برگزیت نامنظم باید بدون توافق از این اتحادیه خارج شود.

سخنان جهنمی رئیس شورای اروپا درباره برگزیتانگلیس و اتحادیه اروپا درباره «برگزیت» بلاتکلیف هستندمذاکرات مخفیانه وزرای انگلیس برای به تاخیر انداختن برگزیت

مجلس نمایندگان انگلیس اخیرا خواستار مذاکرات مجدد درباره توافق برگزیت با اتحادیه اروپا شده و هم زمان با خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا مخالفت کردند. اکثر نمایندگان پارلمان انگلیس خواستار جایگزینی برای طرح موسوم به Backstop در توافق برگزیت درباره مرزهای ایرلند شدند.

اما اتحادیه اروپا شدیدا هر گونه مذاکرات مجدد درباره برگزیت را رد کرده است.

یکی از مهم‌ترین انتقادات به توافق برگزیت، مسئله مرز میان جمهوری ایرلند و ایرلند شمالی بود. جمهوری ایرلند عضو اتحادیه اروپاست و قرار است عضو این اتحادیه باقی بماند. ایرلند شمالی اما جزیی از خاک بریتانیاست.

پس از جنگ‌های خونین داخلی میان دو ایرلند، قرارداد بلفاست در سال 1998 امضا و بر مبنای آن قرار شد برای جلوگیری از درگیری، مرزی میان این دو کشور نباشد. حالا با خروج بریتانیا و به تبع آن ایرلند شمالی از اتحادیه اروپا، مشخص نیست که مرز میان دو کشور چگونه خواهد شد.

طرح به اصطلاحBackstop «پشتیبان» می‌تواند از وقوع آتش درگیری دوباره میان دو ایرلند جلوگیری کند. اما این طرح تنها یک راه‌حل موقت برای مرز تجاری میان بریتانیا و ایرلند شمالی است. اتحادیه اروپا همواره تاکید کرده که هیچ تغییری را در توافق منعقدشده با بریتانیا نمی‌پذیرد.

طرفین مذاکرات در برگزیت می خواهند از شعله ور شدن مجدد درگیری های خونین در مرزهای ایرلند جلوگیری کنند. اما افراط گرایان در مسئله برگزیت می ترسند که انگلیس با اجرای چنین طرحی همچنان در دراز مدت به صورت تنگاتنگ به اتحادیه اروپا متصل بماند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" مذاکرات برگزیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان مذاکرات برگزیت اخبار آلمان مذاکرات برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!

برخی از چهره‌های سرشناس فوتبال آلمان از تحقق یک رویای دور از دسترس استقبال می‌کنند: بازگشت پپ به بایرن!

طرفداری | لوتار ماتئوس و روزنامه‌نگار نشریه بیلد از بازگشت پپ گواردیولا به بایرن مونیخ استقبال می‌کنند.

به گزارش اسکای آلمان، در روزهایی که وضعیت سرمربی آینده بایرن مونیخ پیچیده‌تر از هر زمانی شده و حضور گزینه‌های مورد علاقه باواریایی‌ها در آلیانتس آرنا یکی پس از دیگری منتفی می‌شود، یک نام بزرگ، جذاب و غیرمنتظره حوالی بزرگ‌ترین باشگاه آلمان به گوش می‌رسد: پپ گواردیولا.

اگر چه تعهد پپ گواردیولا به قرارداد با منچسترسیتی، چیزی نیست که به راحتی از بین برود و بازگشت او به بایرن مونیخ بیش از آن‌چه یک احتمال باشد، یک رویاپردازی شیرین است، اما برخی از چهره‌های سرشناس فوتبال و مطبوعات آلمان شروع به حمایت از همکاری دوباره پپ و بایرن پرداخته و بازگشت این سرمربی اسپانیایی به آلیانتس آرنا را پیشنهاد داده‌اند.

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و یورگ آلتوف، مدیر و روزنامه‌نگار نشریه بیلد از بازگشت پپ گواردیولا به مونیخ استقبال می‌کنند:

لوتار ماتئوس:

بدون شک، پپ گواردیولا مربی بزرگی است که می‌تواند ورزشگاه آلیانتس آرنا را روشن کند (به وجد بیاورد). هیچ تردیدی در مورد توانایی‌های او وجود ندارد. اما با توجه به شرایط و احتمالات فعلی، من روی بازگشت او شرط نمی‌بندم.

یورگ آلتوف:

باید به غیرممکن‌ها فکر کرد! گواردیولا عاشق مونیخ است و هنوز هم در این شهر آپارتمان دارد. او دوستِ کارل هاینتس رومنیگه است و اغلب برای دیدن دوستانش به مونیخ سفر می‌کند. او عاشق این شهر و این باشگاه است. اگر فرصتی برای بایرن پیش آید، باید به غیرممکن‌ها فکر کند!

پپ گواردیولا پس از تاریخ‌سازی در بارسلونا، یک سال استراحت کرد و در تابستان 2013 راهی بایرن مونیخ، فاتح سه‌گانه و قدرتمندترین باشگاه وقت اروپا شد. با وجود عملکرد عالی در فوتبال داخلی آلمان و ثبت میانگین 2/41 امتیاز به ازای هر مسابقه (بهترین عملکرد او میان تیم‌هایی که مربی‌گری کرده)، بایرن مونیخِ پپ گواردیولا ناکامِ بزرگ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت و در سه فصل متوالی به ترتیب توسط رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از رقابت‌ها کنار رفت. 

تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد