Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:41:03 GMT

بازنشسته شدن پیراهن شماره 9 نانت به خاطر سالا

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۰۱۳۷

بازنشسته شدن پیراهن شماره 9 نانت به خاطر سالا

باشگاه نانت اعلام کرد که برای احترام به امیلیانو سالا، مهاجم سابق این باشگاه، که در حادثه سقوط هواپیما کشته شد، پیراهن شماره 9 این باشگاه دیگر به بازیکنی داده نمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم بلندقامت آرژانتینی در این ژانویه به کاردیف سیتی فروخته شد اما در راه رفتن به انگلیس، دچار سانحه هوایی شد و از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جستجوی بسیار، بقایای هواپیما کشف شد و شب گذشته تایید شد که جسد کشف شده هم متعلق به اوست. اکنون باشگاه نانت اعلام کرد برای احترام به 4 فصل حضور سالا در این باشگاه، پیراهن شماره 9 این تیم بازنشسته می شود.

 

 

در بیانیه این باشگاه آمده است:" باشگاه نانت با ناراحتی بسیار پنج شنبه شب متوجه شد جسدی که پیدا شده متعلق به امیلیانو سالاست. این خبر پایانی بر یک انتظار غیرقابل تحمل بود. امیلیانو برای همیشه یکی از اسطوره های ما خواهد بود که تاریخ فوق العاده نانت را نوشته اند. ما امروز یک دوست، یک بازیکن بااستعداد و یک هم تیمی فوق العاده را از دست دادیم.

از طرف والدمار کیتا، رئیس نانت: من هیچ حرفی ندارم. این یک تراژدی است. امیلیانو تاثیرش را در باشگاه گذاشت. به همین دلیل، مانند خیلی از هواداران، من مایلم به احترام او، پیراهن شماره 9 بازنشسته شود."

نانت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه