Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به پیام اخیر هافبک اسپانیایی این تیم در فضای مجازی واکنش نشان داد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنگ سرد میان ایسکو و سانتیاگو سولاری هر روز شدیدتر از دیروز می‌شود. بعد از انتشار پیامی توسط هافبک اسپانیایی در فضای مجازی برای ابراز نارضایتی از نیمکت‌نشینی‌هایش، سانتیاگو سولاری، سرمربی کهکشانی‌ها امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از دربی مادرید به او پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسکو روز گذشته در واکنش به یک پست منتشر شده توسط روبن دلارد بازیکن سابق رئال مادرید که به او درباره نیمکت‌نشینی‌اش هشدار داده بود، از نداشتن فرصت‌های یکسان با دیگر بازیکنان تیم گلایه اما تأکید کرد که با تمام وجود به تمریناتش ادامه می‌دهد تا شانس بازگشت به ترکیب اصلی رئال را پیدا کند.

سولاری در واکنش به پیام اخیر ایسکو - کسی در تمرینات امروز رئال مادرید مصدوم شد و احتمال دارد دربی را از دست بدهد – به خبرنگاران گفت: وظیفه یک بازیکن حرفه‌ای است که کار و تمرین کند و صد درصد در خدمت تیم باشد. وضعیت تیم ما خوب است و همه بازیکنان هم دارند به خوبی کار می‌کنند. پس اولویت ما روبه‌راه بودن وضعیت تیم است.

سولاری در پاسخ به این سؤال که آیا توئیت ایسکو او را ناراحت یا عصبانی کرده است، پاسخی معنا‌دار داد و گفت: خُب....

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها راجع به اینکه آیا مطابق پیام ایسکو، تمام بازیکنان رئال مادرید از فرصت‌های یکسان برای حضور در ترکیب تیم برخودار نیستند، عنوان کرد: فوتبال برای من در کار و تلاش و استعداد معنا می‌شود. شما باید در تمرینات با تمام توان‌تان تلاش کنید و وقتی که فرصت بازی به دست آوردید آماده باشید.

فوتبال جهان| افزایش احتمال جدایی ایسکو از رئال مادرید با انتشار پیامی معنادار

 

سولاری درباره افت محسوس اخیر گرث بیل و بازگشت او به تیم پس از مصدومیتش و  همچنین عدم آمادگی مارکو آسنسیو تأکید کرد: وضعیت هردوی آنها رو به بهبودی است. عملکردشان دارد پیشرفت می‌کند و همه ما می‌دانیم که آنها چه خدماتی می‌توانند به تیم ارائه کنند. ما خوشحالیم و آنها هر روز با رویکردی خوب در تمرینات و بازی‌ها حضور پیدا می‌کنند.

رئال مادرید فردا شب از ساعت 18:45 به وقت تهران میهمان اتلتیکومادرید خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سانتیاگو سولاری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سانتیاگو سولاری سانتیاگو سولاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس

ستاره آلمانی 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده و با واکنش مثبت CR7 نیز مواجه شده‌است.

طرفداری | آنتونیو رودیگر 5 بازیکن تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده که با واکنش مثبت کریستیانو رونالدو همراه شده‌است.

به تازگی ویدیویی از آنتونیو رودیگر در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که در جریان آن 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب می‌کند. ستاره آلمانی به ترتیب نام کریستیانو رونالدو، زین الدین زیدان، رائول، سرخیو راموس و رونالدو نازاریو را بر زبان می‌آورد، یعنی به اعتقاد رودیگر، اسطوره پرتغالی بهترین بازیکن تاریخ لوس‌بلانکوس است. 

زیر پست اینستاگرامی یکی از صفحاتی که ویدیوی آنتونیو رودیگر را منتشر کرده، کامنت کریستیانو رونالدو دیده می‌شود که به نوعی نشان می‌دهد با انتخاب‌های رودیگر موافق است. رونالدو بهترین گلزن و دومین پاسور برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود که موفق به کسب 4 توپ طلا و 4 لیگ قهرمانان اروپا در طی 9 سال حضور در سانتیاگو برنابئو شد.

کامنت کریستیانو رونالدو و تشویق رودیگر به خاطر انتخاب‌های او

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا