Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@15:45:50 GMT

صدراعظم آلمان: داعش هنوز شکست نخورده

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۰۳۳۹

صدراعظم آلمان گفت، داعش هنوز شکست نخورده و در پی از دست دادن تقریبا همه اراضی تحت کنترل در سوریه، به یک نیروی جنگی نامتقارن تبدل شده است.

به گزارش ایرنا، 'آنگلا مرکل' امروز(جمعه) در مراسم افتتاح پایگاه های سازمان اطلاعات خارجی آلمان در برلین، در اظهاراتی مغایر با سخنان 'دونالد ترامپ' مبنی بر شکست خوردن داعش، گفت، خوشبختانه داعش اراضی تحت کنترلش را از دست داد اما، متاسفانه این به معنای نابود شدن آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داعش به یک نیروی جنگی نامتقارن تبدیل شده است که این خود، تهدید محسوب می شود.

مرکل افزود: برای برقراری صلح در سوریه، راهی طولانی پیش رو داریم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مرکل داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک