Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال مراکش تنها در صورت حضور ستاره بارسلونا در دیدار دوستانه برابر آرژانتین، ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به این فدراسیون خواهد پرداخت.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حضور لیونل مسی در دیدار دوستانه مراکش و آرژانتین که قرار است ۲۶ مارس در طنجه برگزار شود برای کشور مراکش ۵۰۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) برای این که بازی دوستانه را با کشور آفریقایی انجام دهد خواستار ۱.۱ میلیون دلار شد. فدراسیون فوتبال مراکش (FRMF) این درخواست را به شرط حضور مهاجم بارسلونا قبول کرد.

FRMF اعلام کرد اگر مسی در این دیدار بازی نکند این مبلغ را طبق توافق قبلی کاهش خواهد داد و آرژانتین تنها ۶۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند.

ستاره آرژانتینی پس از حذف آلبی سلسته از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که برابر فرانسه اتفاق افتاد هرگز به تیم ملی برنگشت (سی‌ام ژوئن). با وجود این که هنوز رسمی نشده اما مسی ممکن است در بازی‌های دوستانه آرژانتین برابر ونزوئلا و مراکش به تیم ملی بازگردد.

این دیدار دوستانه برای مراکش به منظور آماده سازی برای جام ملت‌های آفریقاست. از طرفی تیم لیونل اسکالونی، کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۹ برزیل را پیش رو دارد. هر دو تورنمنت خرداد ماه برگزار می‌شوند.

 

منبع: ایسنا 

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسی دنیای فوتبال فدراسیون فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال النصر در هفته سی ام لیگ برتر عربستان موفق شد با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه پر گل ۶ بر صفر از سد الوحده گذشت.

کریستیانو رونالدو در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و توانست ۳ بار برای تیمش گلزنی کند.

رونالدو در فصل جاری لیگ برتر عربستان ۲۷ بار با پیراهن النصر به میدان رفته و ۳۲ گل به ثمر رسانده است و در صورتی که بتواند در ۴ دیدار باقی مانده ۳ گل به ثمر برساند می‌تواند از رکورد «عبدالرزاق حمدالله» عبور کند (۳۴ گل زده در یک فصل) و به بازیکنی تبدیل شود که بیشترین گل را در یک فصل فوتبال عربستان به ثمر رسانده است.

علاوه بر این رونالدو در این فصل در ۵۲ بازی برای النصر به میدان رفته و موفق به ثبت ۵۲ گل شده است.

او همچنین تاکنون ۸۹۰ در طول دوران بازیگری خود به ثمر رسانده و فقط ۱۰ گل تا رسیدن به آمار ۹۰۰ گل زده نیاز دارد.

کد خبر 6097335

دیگر خبرها

  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم