Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اف‌سی سیدنی به ارزیابی نخستین بازی رضا قوچان‌نژاد در لیگ استرالیا پرداخت. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (جمعه) تیم اف‌سی سیدنی در بازی خارج از خانه هفته هجدهم ای‌لیگ استرالیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم بریزبن روآر استرالیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قوچان‌نژاد حضور 75 دقیقه‌ای در ترکیب تیم اف‌سی سیدنی داشت و سپس تعویض شد.

استیو کوریسا، سرمربی اف‌سی سیدنی درباره نخستین حضور رضا قوچان‌نژاد در ترکیب تیمش گفت: فکر می‌کنم او در نیمه نخست خوب بازی کرد اما در نیمه‌دوم کمی خسته بود و تعویض شد. رضا قوچان‌نژاد شاید یک ماهی است که بازی نکرده اما از نوع بازی او کنار آدام در خط حمله تیمم راضی بودم. آنها کنار هم در نیمه نخست بازی امروز برابر بریزبن بسیار خوب کار کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: با وجود شکست در بازی امروز هنوز هم اختلاف 5 امتیازی با تیم صدرنشین جدول رده‌بندی داریم. حتی اگر آنها بازی روز یکشنبه را با پیروزی به پایان برسانند اف‌سی سیدنی امتیازهای زیادی را برای کسب‌کردن پیش‌رو دارد.

در جدول رده‌بندی 10 تیمی ای‌لیگ استرالیا تیم اف‌سی سیدنی با 35 امتیاز سوم است. تیم‌های پردگلوری (40) و ملبورن ویکتوری (36) رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند.

شکست اف‌سی سیدنی‌ در نخستین حضور رضا قوچان‌نژاد

 

انتهای پیام/

 

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رضا قوچان‌نژاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو

در مهم ترین مقطع فصل، یکی از بازیکنان محبوب دشان و انریکه دچار مصدومیت شده است.

به گزارش طرفداری، لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران