Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@19:27:55 GMT

افتتاح بیش از 1300 پروژه حوزه سلامت در دهه فجر 97

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۱۴۴۹

افتتاح بیش از 1300 پروژه حوزه سلامت در دهه فجر 97

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وبدا، در طول دهه مبارک فجر، حدود 21 هزار متر مربع پروژه در حوزه بهداشت، 27 هزار متر مربع پروژه در حوزه درمان و 90 هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی، ورزشی و رفاهی به فضاهای حوزه سلامت افزوده می شود.

بنابر این گزارش، در طول این مدت، 375 باب خانه بهداشت، 308 بابا پایگاه سلامت، 98 باب مرکز جامع خدمات سلامت، 17 مرکز اورژانس پیش بیمارستانی، 20 بخش اورژانس بیمارستانی، 50 پایگاه اورژانس جاده ای و 7 پایگاه اورژانس هوایی، 29 آزمایشگاه، 96 طرح تکمیل و تجهیز بخش های بیمارستانی، 5 پروژه طرح توسعه تخت های بیمارستانی عادی با ظرفیت 167 تخت و 6 پروژه طرح توسعه تخت های مراقبت های ویژه با ظرفیت 113 تخت افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افتتاح 11 مورد تکمیل و تجهیز ساختمان اداری بیمارستانی، 176 باب پانسیون پزشکان، 20 ساختمان دانشگاه و دانشکده، 35 مورد تکمیل و تجهیز ساختمان دانشگاه و دانشکده و 37 کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی نیز، بخش دیگری از این 1300 پروژه است.

همچنین در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 6 بیمارستان در سراسر کشور با ظرفیت 865 تخت بیمارستانی به بهره برداری می رسد و برای ارائه خدمات، در اختیار مردم قرار می گیرد.

انتهای پیام/

188 / 167 چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر 97 حوزه سلامت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر 97 حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این مرکز افزود: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاشیم با استفاده از موتورلانس ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: موتورلانس ها در شرایط بدی آب و هوا اعم از باران و برف به دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت نداشته و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

این پایگاه، اولین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان غربی است.

پیش از این ۳ پایگاه موتورلانس در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی فعال شده است.

شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل ۴ پایگاه شهری، ۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی خدمات اورژانسی را به مددجویان و مصدومین ارائه می‌دهد.

کد خبر 6092159

دیگر خبرها

  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور