Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:07:57 GMT

شهرداری بندرعباس به لیگ برتر بسکتبال صعود کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۱۴۶۹

شهرداری بندرعباس به لیگ برتر بسکتبال صعود کرد

به گزارش ایرنا، رضا هنگام پور شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهرداری بندرعباس روز گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم مهروبان نوین ماهشهر رفت که در این دیدار حساس با نتیجه 78 بر 75 موفق به شکست تیم میزبان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول بسکتبال کشور به صورت دو برد ازسه مسابقه برگزار شد و تیم های پیروز مجموع سه مسابقه به رقابت‌های لیگ برتر صعود کردند.
هنگام پور خاطرنشان کرد: تیم صنعت مس کرمان نیز از منطقه جنوب کشور مجوز حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر را کسب کرد.
دبیر هیات بسکتبال هرمزگان بیان داشت: تیم بسکتبال سه نفره دختران هرمزگان نیز هفته گذشته در رقابتهای بسکتبال سه نفره زیر 18 سال کشور پس از تیم‌های تهران و اصفهان عنوان سومی را از آن خود کرد.
هنگام پور تصریح کرد: کسب این موفقیت ها توسط تیم های هرمزگان در رقابتهای ملی نشان از استعداد و ظرفیت بالای رشته بسکتبال در این استان دارد که باید برای شکوفایی هر چه بیشتر این استعدادها حمایت های لازم انجام شود.
مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو منطقه شمال و جنوب برگزار شد و در پایان دو تیم از هر منطقه به لیگ برتر صعود کردند.
هم اکنون نزدیک به سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان در رده های سنی مینی، نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان فعالیت دارند.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بازی رقابت های لیگ برتر شهرداری لیگ برتر بسکتبال نیمه نهایی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد

صبح امروز آیین زنگ معلم سپاس به مناسب فرا رسیدن هفته معلم به نمایندگی از مدارس هرمزگان در دبستان دخترانه شاهد بندرعباس برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز با حضور مقامات استانی از جمله مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، جمعی از معلمان و دانش آموزان، زنگ سپاس معلم به نمایندگی از مدارس استان در دبستان دخترانه شاهد بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با اشاره به جایگاه معلم از تدارک 3700 عنوان برنامه برای هفته معلم و بزرگداشت این هفته خبر داد و گفت: برگزاری زنگ معلم سپاس در سطح مدارس استان مهم‌ترین برنامه محوری این هفته خواهد بود. 

وی افزود: دیگر برنامه مهم تجلیل از تلاش‌های معلمان و فرهنگیان نمونه است، همچنین 9 معلم نمونه استان برای شرکت در دیدار فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب عازم خواهند شد. 

وی توجه به افزایش سرانه آموزشی را دیگر برنامه مهم آموزش و پرورش برشمرد و اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به رفاه فرهنگیان و افزایش سرانه فضای آموزشی استان دارد و بر همین مبنا هدف گذاری برای ساخت واحدهای آموزشی جدید در دستورکار قرار دارد. 

به گزارش تسنیم در این آیین از معلمان نمونه از سوی استاندار هرمزگان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست