Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:09:18 GMT

برگزاری اردوی دانش آموزی فصل بیداری ۲ در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۱۷۳۲

برگزاری اردوی دانش آموزی فصل بیداری ۲ در آبادان

حجت الاسلام درویش نژاد، از برگزاری اردوی دانش‌آموزی «فصل بیداری۲» به مناسبت چهلمین سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آبادان خبر داد.

«حجت الاسلام محمد علی درویش نژاد»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آبادان ، اظهار کرد: اردوی دانش‌آموزی «فصل بیداری 2» با حضور دانش آموزان مختلف شهرستان آبادان و مادران شان به مدت 10 روز به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آبادان، ادامه داد: این برنامه به همت جبهه فرهنگی شهرستان آبادان، بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) و با همکاری مجموعه های فعال فرهنگی در مساجد شهرستان آبادان برگزار می شود.

 

وی به بخش های این اردو اشاره کرد و گفت: این برنامه از دو بخش اصلی تشکیل شده که بخش اول آن عملیات رهایی (نوجوان فاتح) و بخش دوم نشست تربیتی مادران شرکت کننده در این اردو می باشد. 

 

وی افزود: شور و نشاط و هیجانات یکی از شاخصه های دوران نوجوانی است، این شور و نشاط با هدایت در جهت صحیح و همراهی با مباحث معرفتی می تواند نوید بخش آینده ای روشن فردی و اجتماعی باشد و اگر رها شود، در دنیای امروز و متاثر از هجمه های بی امان تفکر غرب در جهت تخریب و اثرگذاری منفی در فرد و اجتماع حرکت خواهد کرد.

 

وی به اهداف برگزاری اردوی دانش‌آموزی «فصل بیداری 2» اشاره کرد و اذعان داشت: از اهداف اصلی این برنامه، اثرگذاری در جهت تحکیم مهمترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده است، به همین جهت همزمان با برنامه دانش آموزی، نشست های تربیتی ویژه مادران دانش آموزان با حضور مشاوران تربیتی و دینی برگزار می شود، با توجه به ضرورت تقویت بنیه علمی و اطلاعاتی خانواده ها در کنار این برنامه ها نمایشگاه تخصصی کتاب تربیت نیز برپا می شود. 

 

حجت الاسلام درویش نژاد، در پایان تصریح کرد: امیداواریم با استعانت از پروردگار بتوانیم فرزندان عزیز انقلاب اسلامی را برای آینده روشن تربیت کنیم.

 

پایان پیام/636

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب دهه فجر مجلس جشنواره فیلم فجر خبرگزاری شبستان ایران روزنامه استان همدان چهل سالگی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس اروند مجازی شد

دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در ۶ شهرستان را غیر حضوری اعلام کرد.

بر این اساس مدارس در شهرستان های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان برای سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرحضوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • مدارس اروند مجازی شد
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان