Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, همزمان با شب شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) مراسمی در تکیه شهید روح الامینی کوهبنان برگزار شد که مردم شهر کوهبنان میهمان سفره اطعام سلسله جلیل القدر سادات شهرستان بودند.

 در این مراسم حجت الاسلام مهدی جعفری از علما و فضلای شهر قم گفت وجود حضرت زهرا(س) بسیار ارزشمند است در حدیث کسا به ارزش و اهمیت ام ابیها بیشتر پی می بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد در حدیث کسا فاطمه ،پدر ایشان ،همسر و فرزندانش حضور داشتند اما محور حضرت زهرا(س) قرار داشت.

حجت الاسلام جعفری افزود این قدر بی بی دو عالم در نزد حضرت حق از ارزش و احترام برخوردار است که خداوند سوره کوثر را در شان ایشان نازل کرد.

وی خاطر نشان کرد نبی مکرم اسلام (ص) برای دخترش احترام زیادی قائل بود همه ائمه درب خانه مادرشان را می زدند تا گره از کارشان باز شود .

استاد حوزه و دانشگاه افزود نبی مکرم اسلام همواره توصیه دخترش را به امت خود می نمود اما عده ای بی بصیرت و بی معرفت در فاصله کوتاهی از رحلت پدردرب خانه بی بی دو عالم را آتش زدند و باعث شهادت ایشان شدند. 

وی ابراز داشت  حضرت زهرا(س) به مولای متقیان تاکید نمود شبانه بدنش را غسل دهد ،کفن کند و در دل شب بدن مطهرش به خاک بسپارد .

حجت الاسلام جعفری ادامه داد اگر دنیا و آخرت را می خواهید درب خانه بی بی دو عالم را بزنید همواره در کنار ولایت و رهبری حرکت کنید تا سعادتمند شوید.

این مراسم با تشیع نمادین تابوت حضرت زهرا (س)،روضه خوانی ،مداحی، نوحه سرایی و عزاداری،تجلیل از علمای سادات همچنین خانواده شهدای سادات و خادمین به بی بی دو عالم همراه بود . 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم