Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:34:33 GMT

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۱۸۸۰

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور برگزار شد

به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان امروز در خانه به مصاف تیم شاهین بوشهر رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.
در این دیدار محمدعلی رشتی تک گل تیم شاهین بوشهر را به ثمر رساند.
تیم نفت اهواز دیگر نماینده خوزستان در این هفته میهمان ملوان بندر انزلی بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
امید نافذ تک گل ملوان را در این دیدار به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم اکنون تیم های فولاد خوزستان و نفت اهواز به ترتیب با نتایج 40 و 22 امتیاز در مکان های دوم و نهم رده بندی جای گرفته اند.
این رقابت ها با حضور 12 تیم از سراسر کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
تیم های فولاد خوزستان و نفت اهواز فصل گذشته به ترتیب مکان های دوم و هشتم رده بندی را به خود اختصاص دادند.
6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 رفت و برگشت فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال نفت تیم جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه