Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه طرح آموزش مهارت‌های اجتماعی با محوریت آموزش ۱۰ مهارت مورد نیاز زندگی اجتماعی مقطع ابتدایی برگزار خواهد شد گفت: ۴۱ هزار دانش آموز ابتدایی این ناحیه تحت پوشش این طرح، مهارت‌های اجتماعی را آموزش خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادگیری مهارت‌های اجتماعی را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: مهارت‌هایی همچون برقراری ارتباط با دیگران، رعایت بهداشت فردی و عمومی، حفظ اموال عمومی، رعایت قوانین و مقررات و مقابله با استرس و همدلی و مطالعه و کتابخوانی در ۲۱۲ مدرسه ابتدایی ناحیه یک اهواز آموزش داده می‌شود.

موسوی اصل با تاکید بر اینکه اجرای این طرح موجب تسهیل در تحقق ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین خواهد شد تصریح کرد: مهارت نه گفتن، مهارت مدیریت هیجانات و حل مسئله از دیگر مهارت‌هایی خواهد بود که در این طرح به دانش آموزان ابتدایی آموزش داده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، با بیان اینکه اولیاء دانش آموزان نقش مهمی در اجرای موفقیت آمیز این طرح ایفا می‌کنند، بیان داشت: مشارکت فعال دانش آموزان با سازماندهی فعالیت‌های گروهی و نقش آفرینی آن‌ها تمام مراحل اجرای طرح موجب تحقق اهداف و آموزش مهارت‌های اجتماعی می‌گردد.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح آموزش مهارت‌های اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمندخبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز جواد شریعتی اظهار کرد: «پارمیدا رضایی» دانش‌آموز 13 ساله شهرستان لالی بود که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز که چند روز پیش بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به سه بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.

شریعتی گفت: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز