Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@22:07:30 GMT

جدا شدن یکی از بوکسور ها از اردوی تیم ملی در وین

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۲۰۵۷

تیم ملی بوکس ایرانطبق برنامه ریزی‌های از قبل شده توسط فدراسیون بوکس و به دعوت فدراسیون بوکس مجارستان قرار بود که در تاریخ ۱۶ بهمن ماه راهی مجارستان شود. متاسفانه به دلیل کارشکنی سفارت مجارستان و ندادن روادید تیم ملی بوکس کشورمان با یک روز تاخیر راهی این کشور شد. قرار بر این شد که ایران با یک پرواز به وین و پس از آن به مجارستان سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در طول مدت اقامت تیم ملی ایران در وین یکی از ملی پوشان ایرانی از تیم ملی بدون هیچ خبری از تیم جدا شده است و تاکنون از او خبری در دست نیست. همچنان هیچ اطلاعی از این بازیکن در دست نیست در این راستا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: یکی از نفرات تیم ملی بوکس در وین از تیم ملی جدا شده است و دلیل آن همچنان نا معلوم است. این تیم سرپرست دارد و پس از آمدن به ایران مشخص می‌شود و اکنون من اطلاعات کاملی ندارم. همچنین نام این فرد را نمی‌دانم.

همچنین امید احمدی صفا در وزن ۵۲ کیلوگرم، رضا سلیمانی فر در وزن ۵۶ کیلوگرم، اشکان رضاییدر وزن ۶۰ کیلوگرم، مسلم مقصودی در وزن ۶۴ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، مبین کهرزادهدر وزن ۸۱ کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن ۹۱ کیلوگرم، ایمان رمضان پور در وزن +۹۱ کیلوگرم بازیکنان اعزامی به تورنمنت مجارستان بودند.

تا دو روز اول این رقابت رضا سلیمانی، اشکان رضایی، سجاد کاظم زاده، طوفان شریفی، مسلم مقصودی، شاهین موسوی بر روی رینگ رفته با حریفان خود به مبارزه پرداختند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بوکس تیم ملی ایران تیم ملی ایران وزن رقابت اردوی تیم ملی بوکس تیم ملی ایران رئیس فدراسیون وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی را در ماه مه منتشر کرد که ثبت امتیازات مسابقات بین المللی موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد و در میان المپین ها، ناهید کیانی با یک پله صعود جای «جید جونز» قهرمان پرآوازه جهان را در رده دوم گرفت.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده دختر المپین ایران با ۲۳۱.۷۵ امتیازدر رده نهم ایستاده است. سوگند شیری با کسب ۱۳۱.۱۰ امتیاز در رده سی و دوم قرار دارد؛ غزل سلطانی با کسب ۱۰۱.۴۷ امتیازدر جایگاه ۴۷ قرار گرفت. سعیده نصیری هم با ۵ پله صعود و کسب ۸۴.۶۲ امتیاز در رده ۶۲ قرار دارد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی دختر المپیکی ایران با کسب طلای تورنمنت آزاد صربستان و ارتقای امتیازاتش به ۴۲۶.۴۳ امتیاز، با یک پله صعود در جایگاه دوم جای گرفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم ساغر مرادی با کسب ۹۶.۱۶ امتیاز در رتبه ۴۶ ایستاد؛ سیده نرگس میرنوراللهی با ۹۳.۸۴ امتیاز در رده ۴۷ و ملیکا میرحسینی با کسب ۹۳.۰۹ یک رده بالاتر از میرنوراللهی در این وزن قرار گرفته است.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با ۶۳.۱۴ امتیاز در رتبه ۵۱ رنکینگ المپیکی قرار دارد.

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با جمع امتیازات ۳۲۵.۵۲ امتیاز و بدون تغییر در رده ششم رده بندی ایستاد. در همین وزن ابوالفضل زندی با کسب ۲۱۵.۳۷ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سیزدهم جهان قرار گرفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی با ۲۰۰.۴۰ امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه ۴۸ جهان قرار دارد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری مرد المپیکی ایران با ۲۴۸.۷۵ امتیازو بدون تغییر در رده نهم ایستاد؛ میرهاشم حسینی با کسب ۱۳۱.۲۵ امتیاز و یک پله صعود در رده بیست و یکم جای دارد.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، آرین سلیمی دیگر المپین ایران با ۱۷۵.۵۶ امتیاز و بدون تغییر در رده بیست و یکم جای دارد.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد