Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان خسرویان رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: بسیار خرسند هستیم که در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم، در همین راستا بسیج اساتید استان تهران در روزهای اخیر برنامه های متنوعی داشته که عملکرد چندساله بسیج اساتید تبیین و از فعالان برتر این حوزه نیز قدرانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در واقع یکی از وظایف اساتید در دانشگاه های سراسر کشور این است که نسبت به الزامات، چالش ها و راهکارهایی که باید در دهه پنجم اسلامی روی آن کار شود، توجه بیشتری داشته باشند.

خسرویان تصریح کرد: در این راستا، کار گروه های تخصصی تری در آینده ای نزدیک، برای حضور این اساتید ایجاد خواهد شد تا این عزیزان بتوانند در کنار تدریس خود، فعالیت های فرهنگی خود را نیز پرقدرت از گذشته ادامه خواهند داد.

وی افزود: می توان گفت که جریان های دانشجویی در این ۴۰ سال همواره پیشرو حرکت های انقلابی کشور بوده اند که این موضوع حتی از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود داشته که مهم ترین آن در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ بود که ۳ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در مقابل تفکرات امپریالیستی ایستادند و در این را به شهادت رسیدند.

خسرویان در ادامه گفت : این موضوعات نشان می دهد که عنصر فعال جامعه همواره دانشگاه و دانشجو بوده و در واقع اساتید دانشگاه و نخبگان ما می توانند در تربیت و تاثیرگذاری بر دانشجویان فعال کشور نقش بسزایی ایفا کنند.

وی بیان کرد: در این راستا جامعه علمی و دانشگاهی ما باید بتوانند با توجه به بازآفرینی مفاهیمی مانند عدالت، استقلال و آزادی در دهه پنجم انقلاب اسلامی، این مسیر را جدی تر از گذشته دنبال کنند و از اهداف و پیام های اصلی انقلاب اسلامی سیانت کنند.

خسرویان در پایان تاکید کرد: تمامی اقدامات فرهنگی جامعه علمی و دانشگاهی باید با هم فکری، اندیشه ورزی و برنامه ریزی مدون صورت گیرد تا ماموریت بزرگی که بر دانشجویان انقلابی محول شده به موفقیت حداکثری برسد.


انتهای پیام/

283 / 167 عرفان خسرویان بسیج اساتید جریان های دانشجویی حرکت های انقلابی هم فکری دهه پنجم انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسیج اساتید جریان های دانشجویی حرکت های انقلابی هم فکری دهه پنجم انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد