Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام مهدی شجاع از برگزاری همایش ماردران و دختران فاطمی خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی «همایش مادران و دختران فاطمی» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش یکشنبه ۲۱ بهمن‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ در رواق حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در این مراسم سمانه لطیف، فاطمه، فائزه و نرگس رضایی از فراگیران قرآنی دارالقرآن به تلاوت و جمع‌خوانی کلام الله مجید می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی افزود: همچنین نمایشنامه «من میترا نیستم» روایتی از زندگی دختر نوجوان انقلابی به نام «زینب کفایی» که در ابتدای دهه ۶۰ به دلیل فعالیت‌های مذهبی و سیاسی به دست منافقان به شهادت می‌رسد، اجرا می‌شود.

حجت الاسلام شجاع درباره دیگر برنامه‌های این همایش گفت: سخنرانی، اجرای گروه تواشیح «اسماء الحسنی»، تقدیر از برگزیدگان مسابقه داستان‌نویسی و خوشنویسی «انقلاب اسلامی، ما می‌توانیم» از دیگر برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبتهای مذهبی ایام فاطمیه اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود