Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایری استان خبر داد و گفت: امسال برای ۵۰ آموزش دهنده ۳۵۰ سواد آموز پیش بینی کرده‌ایم. ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

 هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایری کهگیلویه و بویراحمد طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در دو سال اخیر اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موضوع استخدام آموزشیاران نهضت سواد آموزی عنوان کرد: طبق ابلاغیه وزارتخانه افرادی که تاقبل از سال 92 حداقل 4 نفر را باسواد کرده باشند باید شناسایی و ارسال شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: 350 اموزشیار در این زمینه شناسایی و اسامی آنان به وزارتخانه اموزش و پرورش ارسال شد و هم اکنون منتظر تعیین تکلیف هستیم.

تهران| ابتکار: بیش از 86 درصد زنان ایرانی باسواد هستندمعاون رئیس جمهور در عسلویه: میزان باسوادی در میان زنان به 89 درصد رسیدروایت سوادآموز قمی از کسب رتبه نخست المپیاد استانی و خم‌کردن کمر مشکلات زندگی

زارع‌پور با اشاره به اینکه 99 درصد فعالیت‌های سواد آموزی از طریق برون سپاری انجام می‌شود، بیان کرد: در این زمینه با 10 تشکل فعال آموزشی تفاهم نامه منعقد کرده‌ایم که کار سواد اموزیی را انجام می‌دهند و با 23 دستگاه اجرایی برای امور سواد آموزی تفاهم نامه همکاری داریم.

وی خاطرنشان کرد: طرح آموزش عملی «نماز کلید بهشت» سال گذشته به صورت آزمایشی در شهرستان دنا با 175 آموزش دهنده و 800 سواد آموز اجرا و امسال برای 718 آموزش دهنده 2 هزار و 818 سواد آموز در گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و مارگون برای تمامی دوره‌های پیش بینی شده است.

زارع‌پور با اشاره به اجرایی شدن طرح آموزش مقدماتی رایانه ویژه سواد آموزان دوره انتقال ادامه داد: حجم ابلاغی طرح خواندن با خانواده در دوره سواد آموزی و انتقال به ترتیب 930 و یک هزار و 142 نفر بوده که تمامی این افراد تحت پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج