Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت:سیصد بسته حمایتی از جمله یکصد بسته لوازم تحریر ،یکصد بسته مواد غذایی و یکصد بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ; به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در پنجمین روز از برگزاری اردوی گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان طرح کمک به مردم نیازمند و دانش آموزان مدرسه عشایری با حضور دانشجویان جهادگر بسیجی در سیرجان اجرا و سیصد بسته حمایتی از جمله یکصد بسته لوازم تحریر ،یکصد بسته مواد غذایی و یکصد بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا سلیمی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره به طرح کمک به دانش آموزان و مردم نیازمندان روستاهای عشایری محروم شهرستان سیرجان گفت: یکصد بسته لوازم تحریر ، یکصد بسته مواد غذایی و یکصد بسته بهداشتی بین مردم نیازمند و دانش آموزان روستاهای عشایری محروم سیرجان توزیع شد.   سلیمی گفت: این بسته های حمایتی به همت دانشجویان جهادگر گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان به مردم نیازمند کمیته امداد و بهزیستی روستا‌های چاه گله،چاه گز، چاه خشت،چاه خرگوشی،چاه کپارجعفرآباد و… اهدا شد.     وی با بیان اینکه باید همه ما قدر چنین حرکت‌های خودجوش و دانشجویی را دانسته و قدردان این روحیه‌های انقلابی باشیم،افزود: این بسته‌های حمایتی شامل اقلام مواد خوراکی نظیر حبوبات،نخود، عدس، سویا،ماکارونی، رب گوجه، برنج، روغن و بسته های بهداشتی شامل خمیردندان،مسواک،شامبو،صابون وبسته های لوازم تحریر دانش آموزان شامل دفترچه،خودکار،مداد،پاک کن،خط کش،پرکار،کاورو… بود که به نیازمندان اهدا شد.     مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان در پایان از همکاری  شیبانی معاونت حمایت مدیر کل کمیته امداد استان کرمان و مهندس احمد یزدانخواه رئیس کمیته امداد شهرستان سیرجان تقدیر و تشکر نمود.     انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران

دکتر حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: طی همکاری انجام گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف گردید.

او افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ‌های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کردند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط گردید.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله‌ها، گفت: از این دو خودرو تعداد ۴۰۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل عدم نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضا، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط گردید.

او در پایان از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آنرا به یخچال منتقل کنند.

آقاپور کاظمی با تاکید بر اینکه تخم مرغ‌ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند، افزود: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب نمایند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود