Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:43:15 GMT

یادواره شهدای ارغا خلیل آباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۳۷۷۹

یادواره شهدای ارغا خلیل آباد برگزار شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یادواره شهدا در روستای ارغا از توابع شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، یادواره شهدای روستای ارغا از توابع شهرستان خلیل آباد شب گذشته همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آستان مقدس امام زاده سید قاسم (ع) این روستا با حضور پرشور مردم این روستا، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نصیری در این مراسم با بیان اینکه به لطف رشادت های مدافعان حرم، امروز بدون هیچ مانعی، نیروهای ایرانی می توانند تا مرز اسرائیل پیش بروند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مثل یک خار در گلوی دشمنان است و این تحریم ها و فشارهای ظالمانه، بی بهانه نیست.

وی با بیان اینکه امروز جبهه های مقاومت به مرزهای اسرائیل رسیده است، خاطرنشان کرد: طولانی ترین جنگ اسرائیل با غزه به لطیف مقاومت از 52 روز به 48 ساعت رسیده است و حتی بعد از این جنگ 48 ساعته وزیر جنگ اسرائیل تا مرز برکناری پیش می رود.

این کارشناس مسائل مذهبی با تاکید بر اینکه تمام اینها نشان از شکست اسرائیل و استکبار جهانی در مقابل جبهه مقاومت است، تصریح کرد: عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن است.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای روستای ارغا با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای رودشتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک