Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@12:29:14 GMT

مردم قزوین در غم شهادت دخت پیامبر به سوگ نشستند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۴۰۶۶

مردم قزوین در غم شهادت دخت پیامبر به سوگ نشستند

قزوین_ مردم قزوین در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به سوگ عزا نشستند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛ مراسم عزاداری این حضرت امروز شنبه با حضور گروه های مختلف مردم در مناطق مختلف شهرها و روستاهای استان قزوین در حال برگزاری است.

مردم دوستدار اهل بیت (ع) و ولایتمدار استان قزوین، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با برپایی بیرق های عزا و سیاه پوش کردن شهرها و مساجد و حسینیه ها، در غم و اندوه شهادت این حضرت به سوگ عزا نشستند و عشق و ارادت خود را نسبت به اهل بیت (ع) نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان از جمله استاندار قزوین و نماینده ولی فقیه در استان نیز امروز با حضور و شرکت در مراسم های عزاداری، به عزاداری پرداختند که مداحی و سینه زنی و سخنرانی روحانیون در خصوص سیره و شهادت حضرت زهرای مرضیه از برنامه های این مراسم بود.

همچنین امروز و در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، حرکت دسته جات عزاداری در برخی از خیابان های استان به سمت آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین صورت گرفت.

برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در کانون های مساجد قزوین و برگزاری محفل انس با قرآن، نمایشگاه و مسابقه کتابخوانی به همین مناسبت در کانون های مساجد و برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) از سوی آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با سخنرانی حجت الاسلام فنایی در مسجد شیخ الاسلام از جمله برنامه های استان قزوین در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین عزاداری مردم قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا

ایوب ملایی‌پور رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری خط ۶۳ در سطح شهرستان انجام شده است.

ملایی‌پور افزود: همچنین ۲۰۹ متر شبکه ۹۰ انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۹۹ واحد مسکونی در شهرستان گازدار شده  است.

ملایی‌پور، تعداد واحد‌های صنعتی گازدار شده این شهرستان را ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در سال گذشته ۱۷ ایستگاه صنعتی گاز راه‌اندازی شده که در نوع خود دستاورد بزرگی است.

وی افزود: سال قبل ۵۴۰ مورد انشعابات پلی‌اتیلن و ۵۴ مورد انشعابات فلزی در سطح شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا تأکید کرد: بوئین‌زهرا با ۴ بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال و ۹ دهستان و۱۳۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان قزوین است که جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده و هرگونه خدمت‌رسانی به این شهرستان مصادف با ارتقای رفاه جمعیت زیادی از استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا