Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری در سراسر اصفهان برپا شد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، همزمان با سالروز شهادت جانسوز دخت نبی اکرم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) اصفهان یکپارچه سیاه پوش و عزادار شد.

از صبح امروز و همزمان با سوم جمادی الثانی سالروز شهادت بانوی دوعالم، دسته‌جات و قافله‌های عزاداری در شهر اصفهان برپا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی که در ایام فاطمیه مراسم‌های ویژه‌ای را برپا کردند، امروز را در عزای حضرت فاطمه زهرا (س) با شوری مضاعف به نوحه خوانی، سینه زنی و عزاداری پرداختند.

مردم مومن و شهیدپرور اصفهان در سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص)، با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اجتماعاتی در بزرگداشت یاد بانوی دو عالم و الگوی ولایت‌مداری و ولایت پذیری برپا کردند.

امروز همچنین در روز شهادت حضرت زهرا (س) اجتماع بزرگ عزادارن فاطمی با حضور عاشقان اهل بیت (ع) و هیئات مذهبی شهر اصفهان در آستان مقدس زینبیه اصفهان برپا شد.

از جمله مراسم‌های ویژه و سنتی که هر ساله به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود تشییع نمادین پیکر آن حضرت است که عاشقان اهل بیت (ع) در شهرستان مبارکه برپا کننده این مراسم ویژه عزاداری هستند.

این مراسم نیز شب گذشته با حضور عاشقان و دلدادگان حضرت صدیقه کبری (س) و با نوحه خوانی و مرثیه سرایی برگزار شد.

تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حال و هوایی فاطمی را به مراسم‌های انقلابی اصفهان نیز بخشیده است.

مراسم ادعیه خوانی در جوار حرم مطهر 60 امامزاده عظیم الشان، اکران فیلم‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی در اماکن متبرکه، برپایی سلسله نمایشگاه‌هایی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در جوار بقاع متبرکه استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی ایستگاه‌های مشاوره سلامت، خیمه‌های انقلاب اسلامی و محافل انس با قرآن کریم بخشی از ویژه برنامه‌هایی است که دیشب و امروز با شور و حال بیشتری و با حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی اصفهان در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان اصفهان برپا شد.

عزاداری فجر‌ آفرینان در موسم فاطمیه؛ خراسان شمالی غرق در عزای فاطمی استخوزستان| مردم عاشورایی بهبهان اقامه عزای فاطمیه کردنداجتماع عظیم عزاداران فاطمی در مشهدمقدس برپا شد

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه22 از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه 22 خبر داد و گفت : ویژه برنامه صادق آل عبا در روز شنبه 15  اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام از میدان المپیک با تلاوت قران کریم  توسط قاری ممتاز دکترحسین جعفری شروع خواهد شد پس از آن  ذاکر اهل بیت(ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی خواهد کرد. 

تنها در ادامه افزود:دسته های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک  به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه خواهد داشت . همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه  مستقر است. 

شایان ذکر است، این برنامه به همت فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه22،پایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود. 

وی یاد آور شد؛ دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توانند روز شنبه15 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به میدان المپیک منطقه22 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس