Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش اسکی در اعتراض به عملکرد فدراسیون در آنچه به عنوان تبانی مطرح کرد با ارسال نامه‌ای به سرمربی تیم ملی از حضور در تیم اعزامی به مسابقات جهانی انصراف داد.

به گزارش ایسنا، اتفاقاتی که در آخرین رقابت فیز (دارای امتیاز جهانی) و سه روز قبل از اعزام به مسابقات جهانی اسکی سوئد پیش آمد باعث شد که محمد کیادربندسری نفر اول اسکی ایران از حضور در این مسابقات انصراف دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیادربندسری پیش از این اعلام کرده بود که در این مسابقات تبانی صورت گرفته و خواستار رسیدگی فدراسیون به این موضوع شد. این اسکی باز در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: "فدراسیون هم می‌داند که تبانی شده اما به من گفتند برای اعزام به مسابقات باید صحبت‌های اخیرم را تکذیب کنم."

او در ادامه بیان کرد: "فدراسیون تا پنج‌شنبه به من مهلت داد تا تعیین تکلیف کنم. پنج‌شنبه با آقای باقر کلهر، سرمربی تیم ملی جلسه‌ای یک ساعته داشتیم تا موضوع را حل و فصل کند به همین دلیل از من خواست تا جمعه بعد از ظهر مصاحبه کنم و بگویم سوءتفاهم شده تا مشکلی برایم پیش نیاید. در جواب گفتم راجع به موضوعی که اتفاق افتاده مصاحبه نمی‌کنم چون این واقعیت دارد و سوءتفاهم نبوده است. حتی گفت در مسابقات سال‌های آینده جبران می‌کند اما من حاضر به این کار نشدم."

این ورزشکار روز گذشته در نامه‌ای به سرمربی تیم ملی با بیان این که حاضر به تکذیب اتفاقات پیش آمده نیست از حضور در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان انصراف داد اما سرمربی تیم ملی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها خستگی این ورزشکار را عاملی برای انصراف او اعلام کرد در حالی که کیادربندسری در نامه‌ ارسالی خود به سرمربی و فدراسیون به صراحت اظهارت خود را در خصوص تبانی تکرار کرده بود و به همین دلیل از تیم اعزامی انصراف داد.

او پس از انصراف از این مسابقات به ایسنا گفت: "پس از اتفاقاتی که پیش آمد مجبور شدم دلیل نرفتنم را بنویسم. حتی در نامه ذکر کردم که برایم اولتیماتوم در نظر گرفتند اما من قبول نکردم. هنوز هم پای حرفم هستم و مشکلی ندارم."

اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهانی

بانوان: میترا کلهر، صدف ساوه شمشکی، عاطفه احمدی، فروغ عباسی و مرجان کلهر.

مردان: محمد ساوه شمشکی، بهنام ساوه شمشکی، مرتضی جعفری، پوریا ساوه شمشکی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکی محمد کیادربندسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی