Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا زائری در اینباره نوشت: تکرار یک حرکت نمادین و توزیع بی حساب و کتاب یک "نماد" بهترین راه برای ضایع کردن کامل و بی معنی ساختن آن است.   رمز‌ها و نشانه‌ها وقتی مفهوم واقعی خودشان را دارند که انحصار و محدودیت داشته باشند. برج ایفل تا وقتی که فقط یکی هست و در پاریس هست این معنی را دارد ولی اگر در هر کشور یا هر شهری مثلا یک برج فلزی مثل آن را داشته باشیم دیگر برج ایفل مفهوم فعلی خود را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام افسران نیروی هوایی به امام در مدرسه علوی نماد پیمان بستن ارتش با انقلاب بود و انحصارش در تجدید عهد سالانه با فرمانده کل قوا نشانه استمرار آن عهد است.
ولی وقتی امام جمعه یک شهر هم بایستد تا به او سلام نظامی بدهند در واقع آن نماد صلابت و نشانه اقتدار را ضایع کرده است.
به طور طبیعی آقای علم الهدى خودشان متوجه این نکته نبوده اند ولی آیا در این کشور کسی نیست - از مسؤولان کشور و فرماندهان ارتش - که مفهوم و معنی حساس این تصویر را درک کند و قدری نگران تبعاتش باشد؟   اما محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران هم در این باره واکنش نشان داده و گفته:      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سلام نظامی علم الهدی امام جمعه مشهد همافران پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با بیان اینکه تظاهرات دانشجویان و برخورد‌های پلیس با آنان بر شعار‌های مدعیان آزادی و حقوق بشر خط بطلان کشید افزود: ما به این دانشجویان معترض آفرین می‌گوییم و از آنان حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این اعتراضات در واقع نشانه وجود شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است.

امام جمعه گرگان گفت: شعار دروغین «زن، زندگی، آزادی»، بازی شعار و بازی استعماری بیش نیست و مسایل و مطالبی با این موضوع در واقع با هدف نابود کردن جامعه مطرح می‌شود.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: کار امام صادق (ع) در تاسیس مکتب و تربیت شاگردان در ابعاد مختلف کمتر از کار امام حسین (ع) در قیام عاشورا نبود و آن امام در واقع مکتب و پرچم علوی را حفظ کرد.

منبع:صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • شیوه واکنش به نشانه‌های هشدار دهنده خودکشی
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟