Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@23:36:07 GMT

جمنا بیانیه داد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۵۳۵۴

جمنا بیانیه داد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب آمده است: در کنار یکدیگر در راهپیمایی باشکوه چهلمین ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کنیم و با حضور چندده میلیونی‌مان پیام وحدت و همدلی‌مان را پیش چشمان منتظر و کنجکاو عالمیان به نمایش بگذاریم و با مشت‌های گره‌کرده و دل‌های محکم آوای «استقلال، آزادی عزت هر ایرانی»، سردهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن بیانیه از این قرار است:

امیر مومنان علی علیه‌السلام:
«فلو ان الباطل خلص من مزاج الحق لم یخف علی المرتادین و لوان الحق خلص من لبس الباطل انقطعت عنه السن المعاندین.»

وقتی باطل از حق و حق از باطل خالص شوند، زبان دشمنان کوتاه خواهد شد.

امسال انقلاب اسلامی ما به لطف الهی به چهل‌سالگی رسیده است.

انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سالروز خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود؛ این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است. قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیرش، امام خمینی(رحمت‌الله علیه) با اقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت.

بهمن ۵۷ تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال و آزادی»، «جمهوری اسلامی» را به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن ۹۷، انقلاب چهل‌ساله، شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شان، محافظت می‌کنند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، از مردم شریف ایران سربلند، صاحبان اصلی این انقلاب عظیم دعوت می‌کند، در کنار یکدیگر در راهپیمایی باشکوه چهلمین ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کنیم و با حضور چندده میلیونی‌مان پیام وحدت و همدلی‌مان را پیش چشمان منتظر و کنجکاو عالمیان به نمایش بگذاریم و با مشت‌های گره‌کرده و دل‌های محکم آوای «استقلال، آزادی عزت هر ایرانی»، سردهیم و چشم تنگ امید دشمنان را از دست‌‌اندازی به «جمهوری اسلامی» قطع کنیم و رساتر از هر سال با مشت‌های گره‌کرده و دل‌های استوار، شعار پرشور «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» سر دهیم تا صدایمان از پرده‌های هزارتوی پنبه‌های فرورفته در گوش‌های عاصی دشمنان بدخواه و منافقان خوش‌خیال عبور کند و تاریخ انقلاب ۹۷، به مُهر ولایتمداری و بصیرت مردم انقلابی ایران منقوش گردد؛ و در ادای وظیفه‌مان که قدردانی از خون شهدای انقلاب تا مدافعان حرم و پایبندی به آرمان‌های امام راحل(رحمت‌الله علیه) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است، سربلند باشیم. ان‌شاءالله.


فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جمنا راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

 در این بیانیه آمده است:

با ادامه‌ی نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ی همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهاد‌ها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ی فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک» (آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیرو‌های امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صد‌ها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آنها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مسئله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیرو‌های ساحت میدانی جبهه خود را مشخص و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیرو‌های منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید