Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - در فاصله کمتر از دو روز از قطعی شدن درگذشت بازیکن سابق تیم فوتبال نانت، یک مدعی جدید برای مبلغ انتقال او به کاردیف پیدا شده است. ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای حامل امیلیانو سالا در مسیر رساندن او به کاردیف برای پیوستن به این تیم لیگ برتری، حواشی  زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالا با قراردادی 15 میلیون پوندی از تیم نانت فرانسه به تیم کاردیف ولز پیوست و به گرانقیمت‌ترین بازیکن این تیم تبدیل شد، اما هواپیمایی که دو هفته پیش قرار بود او را به ولز برساند در آب‌های کانال مانش سقوط کرد و پنجشنبه وجود جسد این بازیکن آرژانتینی در لاشه به جا مانده از هواپیما در عمق 67 متری تأیید شد.

با قطعی شدن درگذشت سالا باشگاه نانت به کاردیف مهلتی 10 روز داد تا قسط اول خرید سالا را بپردازد، اتفاقی که هنوز رخ نداده است. در همین حال باشگاه بورودو نیز به عنوان تیم سابق سالا خواهان دریافت رقمی به عنوان حق رشد او شده و به این ترتیب کاردیف با دو طلبکار مواجه است. اکنون اما امکان دارد که تعداد سهم‌خواهان رقم قرارداد بازیکن فقید تیم کاردیف به سه تیم افزایش پیدا کند.

فوتبال جهان| تأیید مرگ امیلیانو سالا با شناسایی جسد کشف شده در لاشه هواپیما

 

طبق گزارش نشریه سان انگلیس، امیلیانو سالا در سن 17 سالگی برای مدتی در رده‌های پایه تیم «سولدات » در شهر مایورکای اسپانیا بازی می‌کرد، تیمی که سال 2016 امتیاز آن توسط باشگاه «پلاتخس دکالویا» خریداری شد. به همین دلیل این باشگاه دسته چهارمی مکاتباتی با فیفا داشته است تا ببیند که آیا می‌تواند بخشی از 15 میلیونی که کاردیف باید به نانت بپردازد را به عنوان حق رشد دریافت کند یا نه.

اگر پاسخ فیفا مثبت باشد، پلاتخس دکالویا می‌تواند درصدی از رقم انتقال بازیکن فقید کاردیف را از آن خود کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوردو نانت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوردو نانت بوردو نانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال