Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مسئول بسیج دانشجویی کردستان گفت: 290 نفر از اهالی 2 روستای محروم شهرستان قروه در قالب اردوهای جهادی از خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان بهره مند شدند.

توحید رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سومین مرحله از اردوهای جهادی و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، 2 گروه 30 نفره به روستاهای نیازبلاغ و اوچ بلاغ در شهرستان قروه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این 2 روستا آخرین روستاهای قروه به سمت بیجار است اضافه کرد: گروه های پزشکی، دندانپزشکی و مامایی در این اردوی جهادی به مردم این 2 روستا خدمات ارائه کردند.
رستمیبا بیان اینکه این گروه 30 نفره به 2 گروه شامل شهدای گمنام علوم پزشکی کردستان متشکل از آقایان و گروه زینبیه متشکل از بانوان تقسیم شدند، اظهار داشت: طی سه روز حضور دانشجویان در این روستاها 150 نفر خدمت ویزیت پزشک عمومی،100 نفر خدمت دندانپزشکی شامل ترمیم و کشیدن دندان و 40 نفر نیز خدمت مامایی دریافت کردند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان گفت: 160 میلیون ریال اعتبار نیز به منظور تهیه مواد اولیه و داروی این اردوی جهادی از محل های مختلف تامین و در این مدت هزینه شد.
وی حضور دانشجویان در مناطق محروم و خدمات رسانی به مردم، تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای خودساخته را از اهداف برپایی اردوهای جهادی اعلام کرد و افزود: در این اردوها دانشجویان با مناطق محروم آشنا می شوند و در بین آنان احساس تکلیف در خدمت رسانی شکل می گیرد.
وی اضافه کرد: جاده های خاکی، راه دسترسی ناهموار و نبود آب آشامیدنی از جمله مشکلاتی 2 روستای مورد هدف سومین مرحله از اردوهای جهادی دانشجویان بود، که آنان در کنار ارایه خدمات پزشکی، مشکلات را ارزیابی کرده و از مسئولان برای حل آنها مطالبه گری می کنند.
وی حضور دانشجویان در روستاها را موجب دلگرمی مردم به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: مردم روستا وقتی مشاهده می کنند که دانشجویان باجان و دل در خدمت آنها هستند به دریافت بیشتر این خدمات دلگرم تر می شوند.
وی با اشاره به 2 مرحله قبلی اردوهای جهادی گفت: مرحله اول این اردوها 10 روزه و در منطقه چهاردولی قروه بود که در آن خدمات عمرانی، آموزشی و فرهنگی ارائه شد و مرحله دوم نیز در یکی از روستاهای دهگلان به سمت سنقر برگزار شد.
6108 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي چهل سالگي انقلاب اردوهاي جهادي قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان