Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - مراسم سوگواری شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اقشار محتلف مردم در شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در روستاها و بخش های مختلف این شهرستان با حضور در حسینیه ‌ها، مساجد و تکایا در رثای شهادت یگانه بانوی اسلام حضرت زهرای اطهر (س) به سوگواری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دسته ‌های عزاداری و هیات های سینه زنی و زنجیرزنی با اجتماع در سطح این شهرستان در سوگ شهادت دختر نبی گرامی اسلام (ص) اشک ماتم ریختند.
سخنرانان نیز در آیین ‌های عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان به بیان فضایل اخلاقی و ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار پرداختند.
به گزارش ایرنا، حضرت فاطمه (س)، روز 20 جمادی الثانی سال پنجم پس از بعثت در مکه مکرمه و در خانه حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س) به دنیا آمد.
نام مبارک آن حضرت، فاطمه است و برای ایشان القاب و صفات متعددی همچون زهرا، صدیقه، طاهره، مبارکه، بتول، راضیه و مرضیه نیز ذکر شده است.
ام الحسین، ام الحسن، ام الائمه و ام ابیها از جمله کنیه های این بانوی مطهر اسلام است.
سراسر زندگانی صدیقه طاهره مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی است، ایشان با امام علی(ع) پیشوای اول شیعیان ازدواج کردند و در برهه های حساس زندگی در کنار امام بود و از او حمایت می کرد و در همسرداری و مهر مادری الگوی جهانیان است.
شاهین دژ با 92 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9903/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معارف حضرت فاطمه س شاهين دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس همراه با یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردان پیروز حضرت زینب(س) لشکر ۱۹فجر در عملیات مختلف در هشت سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده است که در این راه قریب به یک‌صد شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس با برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) فردا پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و روایتگری فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان