Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنگلا مرکل اظهار کرد، داعش شکست نخورده و پس از آنکه سرزمین‌های تحت کنترل خود در سوریه را از دست داده، در حال تبدیل شدن به یک نیروی نامتراکم است.

به گزارش ایسنا، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان این اظهارات را در مراسم افتتاحیه مقر آژانس اطلاعات خارجی این کشور در برلین بیان کرد.

این بیانات اما با گفته‌های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر این که گروه داعش شکست خورده و بخش باقی مانده تحت کنترل این گروه در چند روز از اختیار آن خارج می‌شود، در تضاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکل در سخنان خود گفت: داعش خوشبختانه از منطقه تحت کنترلش خارج شده اما متأسفانه این به معنای نابودی داعش نیست. این گروه در حال تبدیل شدن به یک نیروی نامتراکم است که مسلماً یک تهدید محسوب می‌شود.

صدراعظم آلمان اظهار کرد، نظارت بر وقایع سوریه یکی از اولویت‌های آژانس اطلاعات خارجی آلمان است و این سازمان پیگیری تهدیدهای سایبری و اخبار غلط را که برای مداخله در انتخابات دموکراتیک طراحی می‌شوند نیز در دستور کار دارد.

مرکل همچنین هشدار داد: ما فاصله زیادی با صلح در سوریه داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلمان داعش سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارما به سری A برگشت

تیم قدیمی و پرافتخار کالچو پس از سه فصل غیبت در سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا به این رقابت‌ها برگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سه فصل دوری از سری A، تیم فوتبال پارما جواز بازگشت به سطح اول کالچو را به دست آورد. این اتفاق چهارشنبه شب و در پی تساوی یک - یک پارما در خانه تیم رده هجدهمی باری رخ داد که سبب شد شاگردان فابیو پکیا در سی‌و‌ششمین هفته از رقابت‌های سری B حاشیه امنیت سه امتیازی خود را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کنند.

اتفاق مهمتر اما افزایش فاصله پارما با ونتزای رده سومی به 7 امتیاز در فاصله تنها دو هفته به پایان فصل جاری بود که ماندنش در دو رده نخست جدول برای صعود مستقیم به سری A را تضمین کرد.

پس از پارما تیم کومو با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و این تیم نیز با کسب یک پیروزی دیگر صعودش را قطعی خواهد کرد. تکلیف سومین تیم صعود کننده به سری A پس از دیدارهای پلی‌آف میان تیم‌های سوم تا هشتم جدول مشخص خواهد شد.

بازی تیم‌های پارما و باری یک حاشیه جالب هم داشت که گلزنی والریو دی چزاره مهاجم تیم باری برای به تساوی کشاندن بازی بود که او را با 40 سال سن به مسن‌ترین گلزن تاریخ سری B تبدیل کرد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • پارما به سری A برگشت
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • جم رکورد فروش را شکست
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • کشف فسیل دست نخورده یک گونه کانگوروی عجیب
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه