Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، امروز تمام عالم هستی و امکان به سوگ بزرگ بانوی دو عالم نشسته اند. نمونه انسان کاملی که توانست بهترین مسیر بندگی و دستیابی به سعادت را برای انسان ها ترسیم کند.
نخستین بار او بود که خط ولایتمداری را برای عالمیان ترسیم کرد و نشان داد برای دفاع از حق و حقیقت و راه ولایت و امامت باید از جان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهادت بانوی دو عالم در حقیقت، تأکیدی بر تداوم راه ولایت و امامت بود و مسلماً اگر دفاع جانانه او از مکتب حق و حقیقت نبود، مسیر امامت کامل نمی شد و انسان ها از نعمت آن محروم می ماندند.

چرا او را مادر تمام عالمیان می نامند
آری! او فدا شد تا مکتب علوی و مسیر حق و حقیقت پا بر جا بماند چرا که او مادر است و مانند شمع خود را فدا کرد تا مسیر دستیابی به سعادت انسان ها باز بماند و این گونه است که او را حضرت مادر و مادر تمام عالمیان نیز می نامند.
راهی که ترسیم کرد با مکتب عاشورا ادامه یافت و تا ابد ماندگار شد و امروز این ما هستیم که می توانیم راهش را در تداوم خط ولایت و امامت ادامه دهیم.
همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم های سوگواری بانوی دو عالم در تمام نقاط استان فارس برگزار شد.

سوگواری متحد هیئات مذهبی در بقاع متبرکه
این مراسم های سوگواری که طی روزهای گذشته آغاز شده است، به برگزاری مراسم های متحد و یکپارچه در بقاع متبرکه و حرم های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) منتهی شدند.
در شیراز نیز مراسم های سوگواری بانوی دو عالم با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار شدند.

حرکت های کاروان های نمادین حضرت زهرا(س)
حرکت کاروان نمادین حضرت زهرا(س) از صبح امروز، 20 بهمن ماه از مسیرهای مختلفی نظیر چهار راه شاهزاده قاسم، میدان امام حسین(ع)، بلوار زند، میدان شهدا و غیره به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
این مراسم های سوگواری نیز امشب در تمام مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه ها و تکایای استان فارس برگزار خواهد شد و در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) این مراسم در قالب آیین لاله گردانی خادمان حرم مطهر برگزار می شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی شهادت حضرت زهرا ولایتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)