Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس گفت: مردم با حضور جدی و گسترده در ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

ضیا الله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خنثی کردن طرح‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال جاری از همه سال‌ها حساس‌تر و مهم‌تر است و باید به دلیل این اهمیت مشتی که بر دهان استکبار جهانی می‌زنیم محکم‌تر از سال‌های گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم از مسئولین کشورمان بسیار جلوتر بوده و به خوبی حساسیت ۲۲ بهمن سال ۹۷ را جدی‌تر از سال‌های قبل می‌دانند و به نظرم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن میلیونی‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با حضور جدی و گسترده در ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

وی با اشاره به فشار‌های اقتصادی و سیاسی دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: با آنکه مردم تحت فشار اقتصادی بود و آمریکا و غرب و اذنابش در حال تهدید و تحریم و ارعاب نظام ما هستند، ولی مردم به خوبی می‌دانند همه این فشار‌ها برای انحراف و منصرف کردن نظام جمهوری اسلامی و مردم از اقدامات، اهداف و آرمان‌های جمهوری اسلامی و انقلاب کشورمان هستند، اما مردم ایران کاری خواهند کرد که آنان از کرده‌های خود پشیمان شوند.

اعزازی ملکی از مسئولین نظام جمهوری اسلامی خواست حالا که مردم برای رضای الهی و حصول اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به میدان آمده‌اند بهتر است مدیران و مسئولین کشور اهتمام جدی‌تری در خصوص رفع مشکلات مردم به خرج داده و بیش از پیش پا در رکاب مردم باشند.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن قطعاً منجر به افزایش بیشتر اتحاد ملی و انسجام اقشار مختلف جامعه خواهد شد چرا که این راهپیمایی هرساله چنین کاری را کرده و خواهد کرد ضمن اینکه امیدوارم یک صدا شدن همه زعمای قم و افراد برجسته سیاسی بر لزوم گسترده بودن و متفاوت بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن سالجاری تاکید دارند برای رفع مشکلات کشور هم اینگونه عمل کنند و بار بر دوش مردم را بردارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدید های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود