Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی کریمیان بعدازظهر شنبه در مراسم یادواره روستای ازبر شهرستان فومن اظهارکرد: عده‌ای با طرح این سوال که آیا انقلاب سال ۵۷ که منجر به تشکیل جمهوری اسلامی شد به اهداف خود دست یافته است به دنبال ایجاد شائبه هستند.

وی با بیان اینکه برای پاسخ به این سوال باید به سه مولفه چرایی شکل‌گیری انقلاب، موانع مسیر انقلاب و دستاوردها به دست آمده در طول این سال‌های اشاره شود، افزود: پرداختن و واکاوی این مسیر با تحلیل و قضاوت درستی و منصفانه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به اینکه با مقایسه شرایط فعلی کشور با سال‌های قبل پیروزی از انقلاب اسلامی، گفت: آنچه که امروز قابل مشاهده است در مقایسه با قبل انقلاب به رغم همه موانع مثبت و قابل دفاع است.

حجت الاسلام کریمیان با بیان اینکه تعداد دانشگاه‌ها و فارغ التحصیلان، تعداد سدهای ساخته شده، ارتقای علمی و توان دفاعی در مقایسه با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، تصریح‌کرد: البته امروز شاهد مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی داریم اما نباید ضعف‌ها را به پای نظام، انقلاب و رهبری نوشت.

وی همچنین به مقایسه توانمندی و امکانات دفاعی و نظامی اوایل پیروزی انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی با رژیم اشاره کرد و افزود: در آن دوران توان نظامی ایران بسیار پایین بود اما امروز در حوزه نظامی و دفاعی قدرت اول منطقه هستیم که یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ۴۰ ساله اشت.

کد خبر 4537884

منبع: مهر

کلیدواژه: استاد حوزه و دانشگاه رشت علی کریمیان یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد