Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@20:41:55 GMT

کردهای سوری فاش کردند؛ ابوبکر بغدادی در شرق فرات

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۸۲۴۹

کردهای سوری فاش کردند؛ ابوبکر بغدادی در شرق فرات

۲۰ یک منبع آگاه وابسته به قسد اعلام کرد که ابوبکرالبغدادی سرکرده داعش در حال حاضر تحت نظارت شدید از سوی نیرو‌های آمریکایی در یکی از اماکن سری در منطقه شرق فرات به سر می‌برد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود بیان کرد: اقدام نیرو‌های آمریکایی در تعلل در پایان دادن به داعش در منطقه هجین در حومه دیرالزور که آخرین منطقه داعشی هاست در راستای اجازه دادن به اجرای طرحی است که شامل تصویربردای هالیوودی عملیات کماندویی آمریکا در مناطق تحت کنترل داعش در حومه جنوب شرقی دیرالزور است تا پس از آن بازداشت البغدادی در جریان این عملیات خبر داده و پس از آن شکست داعش اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع وابسته به کرد‌های سوری ادامه داد: به همین دلیل نیرو‌های آمریکایی مانع از پیشروی نیرو‌های سوریه دموکراتیک به سوی منطقه چند کیلومتری اندک تحت اشغال داعش در شرق فرات می‌شوند و مانع از حملات حشد شعبی به داعش در منطقه هجین شده اند به طوری که جنگنده‌های آمریکایی هنگامی که نیرو‌های حشد شعبی به دنبال پیشروی یا هدف قرار دادن محل تحت اشغال داعشی‌ها در حومه دیرالزور بودند حملات هشدار دهنده‌ای دادند.

این منبع بیان کرد: سناریوی طراحی شده بسیار نزدیک است و کماندو‌های آمریکایی هلی برنی در منطقه هجین انجام خواهند داد و پس از آن بازداشت یا کشته شدن البغدادی اعلام خواهد شد البته نیرو‌های آمریکایی مایل به بازداشت زنده وی هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ابوبکر البغدادی داعش فرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز

هادی عیدی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۷ عصر امروز انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله امدادگران از ایستگاه‌های ۳- ۱۸- ۱۹- ۶- ۷- ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: حریق مربوط به انبار لاستیک‌های فرسوده به متراژ حدودا ۵۰۰ متر مربع پس از تلاش امدادگران آتش‌نشانی به صورت کامل توسط تیم‌های عملیاتی اطفا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • فیلم/ تداوم بازداشت و سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد