Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: عصر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودرو کامیونت در کیلومتر ۵۲ ساری - کیاسر (پیچ بی ۲) ۵ سرنشین خودرو پژو شامل سه زن و دو مرد به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور کارشناسان پلیس راه کیاسر در صحنه حادثه ، گفت : در بررسی های اولیه علت حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام شد که موضوع در دست بررسی بیشتر قرار دارد.

سرهنگ قدمی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد ؛ با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

انتهای پیام / ب

جزییات تصادف در محور ساری -کیاسر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث راهنمایی و رانندگی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر