Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعیـۀ سـراسـری فراخـوان و دعـوت عمـومـی برای خلـق حمـاسـه حضـور در فـجــر چهلـم انـقلاب اسـلامـی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادر شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»

یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهـار دهه از انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

اینک در چـهـلمیـن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حـمایـت از کـالای ایرانـی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهر‌ها و روستا‌ها در ســراســر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی، راهپـیمایی 'یـوم‌الله ۲۲ بهمـن' است که به صورت یـکپارچـه و همـزمان، در بیـش از یکهــزار شــهر، شــهرســتان و بیــش از ۱۰ هــزار روسـتا در سـراســر کشـور و در تـهـران با سـخنرانـی ریـاســت محتــرم جمهــوری برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمـن‌ماه ۱۳۹۷ همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که همزمان با خیابان‌های تـهـران و مسـیر‌های دوازده‌گـانه منتهی به میـدان بـزرگ آزادی، میادین اصلی و مسـیر‌های اعـلام‌شـده تـمامی شـهر‌ها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن، قـوم و نـژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله ۲۲ بـهمـن؛ مـردم همـیشـه در صحنــه و بـصـیر ایـران اســلامی صـبح دوشــنبه، بـه طـور همـزمان در سـراســر کشــور و در تـهـران از سـاعـت ۹:۰۰ صــبح از مسـیـرهای دوازده گـانه به سـوی میـدان آزادی، راهپیـمایی خود را آغـاز خواهـند کرد.

شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامـی از ملـت بـزرگ و آگـاه ایـران اسـلامی و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی دعـوت مـی نمایـد تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی «رحمت لله علیه» و شهدا و مقـام معظـم رهبـری «مدظله العالی» تـجـدیـد بیـعت نـماینـد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر 97 شورای هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است

ماموستا امجد محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با محکوم کردن سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و کشتار مردم غزه اظهار داشت: خیزش دانشجویان در شهرهای مختلف آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از دفاع به حق ملت مقتدر اما مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه نشان از آزادی خواهی قشر تحصیلکرده آنان است.

وی گفت: سوال اینجاست چرا مدعیان حقوق بشر که امروز دم از آزادی بیان و آزادی عقیده دارند از این خیزش جوانان تحصیلکرده دانشگاهی می ترسند و واهمه دارند؟ در حالی که آن ملت‌ها مالیات پرداخت می کنند و در مقابل سردمداران استکبار آن را دو دستی تقدیم رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل می کنند که با جان و ناموس ملتی که از حقوق به حق خود دفاع می کنند با انواع تجهیزات نظامی آنان را به خاک و خون کشیده و شهر غزه را با خاک یکسان کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان مریوان در ادامه بیان داشت: شکی نیست که وعده آزادی ملت فلسطین از دست غاصبان و ارباب و حامیان غرب در آینده نزدیک با توفیقات الهی و با وجود نیروهای جوان مقاومت حماس از چنگ این رژیم غاصب و کودک کش خارج خواهد شد و بدست امت اسلامی خواهد افتاد و طبق آیه ی شریفه  ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم؛ و این در حالی است که امت اسلامی و حکام اسلامی باید در مقابل قدس شریف احساس مسئولیت داشته باشند و از حمایت های همه جانبه مردم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نکنند چون مسلمانان به منزله و مثابه یک پیکرند.

ماموستا محمودی تاکید کرد: اگر در هر جایی ضعیفی باشد باید با تمام توان خود برای تقویت آن ضعف ها و کاستی ها همت کرد و تمام آحاد مردم مسلمان از هر قبیله، زبان و مذهبی که باشند وارد میدان شوند تا در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شريف باشیم انشالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس