Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ دادستان کل کشور گفت: با وجود مشکلات داخلی، در دنیا سربلندیم و پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم و مردم با حضور معنا دار خود در آیین 22 بهمن این ایستادگی را نشان می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد جعفر منتظری» روز شنبه در جمع عزاداران آیین شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کیش گفت: با وجود همه مشکلات، نواقص، ضعف ها، تبعیض ها و نقدهای که به دولت، دستگاه قضایی و مجلس داریم، به پای انقلاب و نظام ایستاده ایم و در مقابل دشمن سینه سپر کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره مشکلات اقتصادی، گرانفروشی، کم فروشی و مسایل فرهنگی افزود: این مشکلات را در جای خود مطرح و مورد نقد قرار می دهیم و تا جایی که می توانیم برای حل آنها تلاش می کنیم، اما در مقابل فشارهای اقتصادی و توطئه های دشمن با تمام توان ایستاده ایم. 

دادستان کل کشور بر ضرورت مجهز شدن جامعه و مردم مقابل حملات اقتصادی و تهاجم دشمنان ملت ایران، تاکید و یادآوری کرد: دشمن در چهل سال گذشته همه کوشش خود را علیه مردم و انقلاب اسلامی به کار گرفت و آشکارا وارد جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی شده، اما این درخت ریشه دار، تنومندتر و مستحکم تر شده است.

دادستان کل کشور ضمن فراخواندن مردم به حضور باشکوه در آیین راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب بیان کرد: این حضور با همه مشکلاتی که داریم، معنادار خواهد بود. 

دادستان کل کشور در بخش نخست سخنان خود، ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به شخصیت والا و اثرگذار حضرت فاطمه (س) گفت: پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) حفظ دستاوردهای بزرگ آن حضرت، مهمترین دغدغه دخت نبی اکرم بود و در این راه با ولایتمداری، همگام با امیرالمؤمنین علی(ع) تا پای جان ایستاد. 

منتظری با اشاره به اینکه ولایت محور همه امور است تاکید کرد: جامعه باید مسیر ولایت را در پیش بگیرد و این راهی است که با بصیرت، تحقیق، عقل و ژرف نگری پیموده می شود.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران زمانی که دیدند نمی توانند از راه نظامی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و در هشت سال جنگ نابرابر راه به جایی نبردند این بار از جبهه فرهنگی وارد شدند و تلاش می کنند با هدف قرار دادن باورهای مردم، اسلام و معارف اسلامی را در بین مردم کم رنگ کنند تا به این وسیله بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند. 

منتظری در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به مفاهیم آزادی، خواستار کنترل فضای مجازی، مجهز شدن در مقابل دشمن، حل مشکلات اقتصادی از جمله گرانفروشی و کمفروشی شد و افزود: برای مقابله با این مشکلات فرهنگ تقوا باید در جامعه تقویت شود و این محدود به دولت نیست بلکه همه مردم باید مشارکت کنند و مسیر صلاح جامعه را پیش گیرند. 

دادستان کل کشور با تقسیم بندی مدیران به سه دسته مدیران دلسوز و فعال، مدیرانی که شایستگی مدیریت ندارند و مدیران خائن؛ افزود: سخن ما این است که مدیران گروه سه که البته تعداد آنها کم است باید توسط دستگاه های مربوطه و دولت رصد شوند، این مدیران که دو تابعیتی و در حال رفت و آمد به آمریکا و انگلیس و ظاهر ساز هستند باید وضعیت شان بصورت شفاف مشخص شود. 

وی با بیان این مطلب که برخی آدرس غلط می دهند، گفت: ما اعتقاد مان بر این نیست که فضای مجازی و اقتصاد را کامل ببندید، بلکه دولت وظیفه دارد نظارت کند و موضوع شبکه ملی اطلاع رسانی که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده پیگیری شود. 

او با اشاره به اینکه مشکلات ناشی از نظام نیست، اضافه کرد: وضعیت کنونی گوشت که اکنون شاهد آن هستیم، ناشی از کمبود نیست، بلکه ناشی از خیانت و ضعف مدیریت است و در این زمینه نمی توان با تعزیرات اقدام کرد بلکه این وظیفه دولتی است که مردم انتخاب کرده اند. 

دادستان کل کشور همچنین اضافه کرد: مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرا نمی شود و این مشکل را به رئیس جمهوری منتقل کرده ام و قرار شد در دستور کار قرار گیرد. 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 فضای مجازی مشکلات اقتصادی دادستان کل کشور شورای عالی فضای مجازی حجت الاسلام و المسلمین منتظری جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: فعالیت‌های بزرگ و تاثیرگذاری در راستای حل معضلات استان، به ویژه مسئله آب صورت گرفته است و اعتباراتی از سمت شهرداری برای حل این مشکل اختصاص داده شده و امیدواریم زودتر از زمان مقرر این مشکل رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برای برگزاری این همایش و دورهمی بیش از یک‌ماه تلاش شده است، اظهار کرد: در طول سال تلاش اعضای شوراها بر این است که در آن حوزه‌هایی که مربوط به اصفهان است، بتوانیم در خصوص مشکلات و مسائل مختلف، طرح موضوع انجام شده و مصوبه‌ها پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین افتخار اعضای شوراهای شهر و روستا نمایندگی مردم است، افزود: سعی داشتیم با استفاده از حیات طیبه‌ای که خدا اهدا کرده است، با فشار، سختی‌ها و موانع موجود غلبه کرده و به رفع مشکلات و حل مسائل مردم بپردازیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان در خصوص چالش آب در اصفهان با بیان اینکه به دنبال پیگیری مسائل مربوط به آب اصفهان هستیم، عنوان کرد: نزدیک ۲۵ سال است که آب اصفهان را به بهانه‌های مختلف از شهرستان خارج کردند و با ارائه طرح تونل سوم قصد جبران آن را داشتند، با این وجود تونل تأسیس شد، ولی سدی برای آن ساخته نشد.

نادرالاصلی با بیان اینکه آب دریاها مناسب استفاده عموم مردم نیست، چرا که بهره‌برداری آن برای صنایع خواهد بود، ادامه داد: ۱۷۰ میلیون متر مکعب آب مورد انتقال قرار گرفت که فاز اول آن، ۷۰ میلیون متر مکعب است، همچنین بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان توسط صنایع برای این آب هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل آب در اصفهان به حدی رسید که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در سخنان خود مشکل اصلی استان را مشکل آب بیان کردند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بزرگ و تأثیرگذاری در راستای حل معضلات استان به ویژه مسئله آب صورت گرفته است و اعتباراتی از سمت شهرداری برای حل این مشکل اختصاص داده شده و امیدواریم زودتر از زمان مقرر این مشکل رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه مردم دغدغه‌مند اصفهان نسبت به مسئله آب نگران هستند، اضافه کرد: زیرساخت‌های سامانه تأمین آب شرب حلقه اصفهان بزرگ که علاوه بر انتقال آب، آن را تصفیه می‌کند، انجام شده است، اما در فاز اول نیمه‌کاره ماند، همچنین لوله‌گذاری ۵۳۰ کیلومتر لوله ۲۰۰۰ از دو مسیر کمشچه و ورزنه به سمت سیرجان در ۱۸ ماه انجام شده که در دنیای فنی بی‌سابقه است.

کد خبر 750159

دیگر خبرها

  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی