Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:24:52 GMT

چهار طرح در تنکابن مورد بهره برداری قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۸۹۵۳

چهار طرح در تنکابن مورد بهره برداری قرار گرفت

نوشهر- ایرنا- همزمان با نهمین روز از انقلاب اسلامی چهار پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 2 میلیارد و 506 میلیون ریال در تنکابن مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردخانه کیوی و سوتینگ مرکبات در روستای مازوبن علیا با اعتبار 200 میلیون تومان از سوی بخش خصوصی ، رمپ اسماعیل و ایمان گلیج در محور کمربندی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان، کانال هدایت آب های سطحی در روستای کریم آباد با اعتبار یک میلیارد تومان و رونمایی از تندیس سه شهید والا مقام انقلاب در محل شهادتشان با اعتبار 106 میلیون تومان از جمله این طرح ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار تنکابن در این آئین مردم را به شرکت یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد و گفت: دشمنان تلاش دارند تا در چهلمین بهار انقلاب ذائقه مردم را نسبت به عملکرد نظام تلخ کنند ولی ملت بزرگ ایران با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان خواهند داد که همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند.
سیدامیر حسینی جو افزود : با وجود همه مشکلاتی که علیه مردم ما در این سالها خصوصا در یک سال اخیر بوجود اوردند ولی مردم یوم الله 22 بهمن ثابت خواهند کرد که تحریم ها و نقشه های آنان علیه ایران کارساز نخواهد بود.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در طول40 سال گذشته گفت: باید بدانیم که تمامی دستاوردهای انقلاب در شرایط تحریم، تهدید و جنگ تحمیلی ایجاد شده و مردم نباید این موضوع را فراموش کنند که ایران اسلامی در چهل سال گذشته از یک کشور وابسته به یک کشور مستقل در جهان تبدیل شده است .
فرماندار تنکابن مقایسه عملکرد رژیم گذشته با جمهوری اسلامی را منطقی ندانست و اظهار داشت : رژیم شاهنشاهی مورد حمایت تمامی کشورهای دنیا بود ولی با این حال ایران نه تنها پیشرفته نبود بلکه دارای مشکلات زیادی بود ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی با اینکه بسیاری از کشورها به دنبال تحریم ما هستند در زمینه های مختلف به پیشرفت های زیادی دست یافیتم.
شهرستان 170 هزار نفری تنکابن در غرب استان مازندران قرار دارد.
/7513/ 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد چهل سالگي انقلاب كلنگ زني پروژه ها تنكابن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد