Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول شخصیت و رویکرد شاگردانش را دلیل اصلی صدرنشینی لیورپول در لیگ برتر می داند.

طرفداری- دیدار لیورپول و بورنموث در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس دقایقی پیش با برتری 3 بر 0 قرمزها به پایان رسید تا شاگردان کلوپ مجددا به صدر جدول برگردند.

به گزارش ملیسا ردی، یورگن کلوپ پس از پایان بازی اظهار داشت:

بازی بسیار بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه پرس کردن تیم در مقایسه با بازی های اخیر واقعا عالی بود. باید بگویم در زمان بسیار مناسبی موفق شدیم دوباره آن پرسینگی که می خواهیم را انجام دهیم.

در فاز هجومی با بهره گیری از قدرت و سرعت، خلاق ظاهر شدیم و گل هایی زیبا به ثمر رساندیم. ما همواره منتقدانه عملکردمان را بررسی می کنیم و باید بگویم از نمایش مان در دو سه بازی اخیر، خوشحال نبودیم. می خواستیم بازی ای انجام دهیم که راضی کننده باشد و شاگردانم موفق به انجام این کار شدند. اکنون می توان گفت به بازی های اخیر واکنش مناسبی نشان داده ایم.

رویکرد و شخصیت بازیکنانم دلیل اصلی حضور ما در جایگاهی است که اکنون در آن قرار داریم. باید اضافه کنم که هواداران مان نیز فوق العاده هستند و برای درک این موضوع فقط کافی است نگاهی به رکوردمان در بازی های خانگی بیندازید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 5 ماه پیش بود که یورگن کلوپ در خبری غافل‌گیرکننده اعلام کرد لیورپول را ترک می کند. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و در خود انرژی لازم برای ادامه دادن نمی بیند. کلوپ لیورپول را به همه افتخارات ممکن رساند ولی از فصل بعد باید منتظر مربی دیگری روی نیمکت لیورپول باشیم که احتمالا آرنه اسلوت خواهد بود.

کلوپ در مصاحبه با سایت باشگاه گفته بود که به هیچ عنوان در فصل بعد مربیگری نخواهد کرد و کنار خانواده استراحت می کند اما از فصل 26-2025 به مربیگری بر می گردد.

گمانه زنی ها در مورد آینده کلوپ زیاد است و امروز سایت ایندیپندنت ادعا کرد شنیده ها در مورد اینکه کلوپ می خواهد به دورتموند برگردد، قوت گرفته اند.

کلوپ قبل از لیورپول به مدت هفت فصل هدایت دورتموند را برعهده داشت و بین سال های 2008 تا 2015 توانست زردها را دو بار قهرمان بوندسلیگا کند. ادین ترزیچ، مربی فعلی دورتموند، یک سال دیگر نیز قرارداد دارد و اکنون گفته می شود کلوپ احتمالا جانشینش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند